Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ur den aspekten är det helt fantastiskt. Jag hyrde en NGV en gång, och om man lägger till att det i vissa delar av Thailand finns väldigt få påfyllningsstationer och att det ofta tar väldigt lång tid att vänta på att få fylla på så känns det inte så väldigt fantastiskt trots allt tycker jag. Stor tank vill jag ha om jag ska satsa på NGV iaf.
Stationerna blir ständigt fler och köerna har minskat markant ifrån den dagen jag köpte den till sita dagen jag använde den. men sant kommer man mer än 20 mil norr om bangkok börjar det bli glest mellan stationerna. För att sen nästan upphöra.
Gasen har varit kraftigt subventionerat tidigare, nu har man dragit ned subventionen, därför det kostade för mycket och därmed höjda priser på gasen.
Tidigare var det samma pris att köra bil på gas som att köra motorbike.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.