FotbollsVm -18

Hej

Hoppas förstås på Sverige men vi har ju ytterligare två Skandinaviska länder med så floppar Sverige så får vi hoppas på att Danmark eller Island kan överraska.

Mvh isan lover

Island hör väl inte till Skandinavien, det är väl bara Danmark, Sverige och Norge som är Skandinavien

Kollade nyss "Vad gör ni Thaisnackare just nu" Det kanske är bättre snacka fotbollsvm där verkar det som, 6 st röster på denna tråden får mig att undra. Men kan väl ge den en chans till. Till @Pepsi kan jag berätta att 1,an 2,an samt 4,an sänder det mesta, har du inte dessa kanaler lider jag med dig, men du slipper iaf. se egot Zlatan,, jo förresten han är ju med på reklamen.:D
Nu en fråga till @Långeman , sänder ch 3 de flesta matcherna eller bara vissa.
Kan man ta med sig datorn härifrån till Thailand, och köpa en anslutning för att se de kanalerna( 1, 2 och 4 Svenska)
Just nu Arg-Isl. 1-1:)
Tar fram din fråga igen @Krille till @Långeman .

Kollade nyss "Vad gör ni Thaisnackare just nu" Det kanske är bättre snacka fotbollsvm där verkar det som, 6 st röster på denna tråden får mig att undra. Men kan väl ge den en chans till. Till @Pepsi kan jag berätta att 1,an 2,an samt 4,an sänder det mesta, har du inte dessa kanaler lider jag med dig, men du slipper iaf. se egot Zlatan,, jo förresten han är ju med på reklamen.:D
Nu en fråga till @Långeman , sänder ch 3 de flesta matcherna eller bara vissa.
Kan man ta med sig datorn härifrån till Thailand, och köpa en anslutning för att se de kanalerna( 1, 2 och 4 Svenska)
Just nu Arg-Isl. 1-1:)

Thru sänder på Thai TV

Har sett VM-kalender p[ FB att 3 kanaler som skall sanda VM i Thailand?
Enda Svenska match jag sag pa den kalender var Sverige-Syd Korea.
Kanske nagan har battre info.

Hej

Kollade upp detta och du hade rätt, i Skandinavien ingår bara Sverige, Norge och Danmark.

Men i norden ingår även Finland och Island.

Mvh isan lover

Ja verkligen. Detta är en superskräll. Oj, Oj vad ska vi sätta emot dessa lag.?
Vinst imorgon annars,. Hej då:)
Kunde inte låta bli att satsa en liten slant på denna skräll:afro:;)
Screenshot_20180617-204130_Chrome.webp

Hej

Nu är det ju längesedan jag gick i skolan, men på den tiden hörde faktiskt både Island och Färöarna till Skandinavien eller Norden om du så vill.

Mvh isan lover

Jag vill inte bråka, men det var länge sen jag gick i skolan också och vi fick lära oss att Skandinavien var de länder som ligger kring den Skandinaviska halvön och det är bara Danmark, Norge och Sverige som gör det, däremot tillhör Island och Finland Norden som många tror är detsamma som Skandinavien, Precis som Åland som tillhör Finland och Grönland och Färöarna som tillhör Danmark har i viss mån ansetts som Norden, just för de är styrda av ett Nordiskt land. Men bara Danmark, Norge och Sverige har i alla tider varit de enda länderna i Skandinavien.

Sänder de alla matcher?
Thais can watch World Cup on 3 free TV channels

sports April 30, 2018 14:41

By The Nation

12,382 Viewed

Thais nationwide will be able to enjoy live broadcast of 64 matches of World Cup on True4U, Amarin TV and Channel 5. said Deputy Prime Minister Gen Prawit Wongsuwon on Monday.

Gjorde 2 VM trådar till en:)
Hoppas @Krille och @Pepsi har överseende med mitt tilltag;)

Kommer bli massor med gott fotbollstjöt kommande månad;)

Politiktjöt = RÖTT kort och en vecka i buren:p:D:D

PS: vi har tagit efter den nya videogranskning likt den i fotbolls-VM, så här kommer man inte undan :):):)
Tack @Micke.T ! Det var bra gjort.. Som jag skrev innan hade jag missat att @Krille faktiskt hade skapat en tråd om fotbolls VM innan... Det skall @Krille ha beröm för!! :) Bara bra att det inte blir förvirrat för de som vill höra inlägg angående VM 2018.. En tråd räcker.. Och det är Krilles.. Han är mer begåvad inom sport än vad jag är.. :wai::wai:

Med vänlig hälsning
PEPSI

Tack @Micke.T ! Det var bra gjort.. Som jag skrev innan hade jag missat att @Krille faktiskt hade skapat en tråd om fotbolls VM innan... Det skall @Krille ha beröm för!! :) Bara bra att det inte blir förvirrat för de som vill höra inlägg angående VM 2018.. En tråd räcker.. Och det är Krilles.. Han är mer begåvad inom sport än vad jag är.. :wai::wai:

Med vänlig hälsning
PEPSI
Är nog inte bara sport @Krille är mer begåvad i:p:Dhan är en jäkel på att tjuvfiska blaskekräftor åxå:nod::):D;)

Är nog inte bara sport @Krille är mer begåvad i:p:Dhan är en jäkel på att tjuvfiska blaskekräftor åxå:nod::):D;)
En redig smålänning har bara ett tales sätt... Gratis är gott!! Har under mer än 15 års tid jobbat med dessa smålänningar i Oskarshamn... De är väl begåvade på sitt sätt... Men de har sina begränsningar vad gäller att betala för något.. Att tjuvfiska kräftor ingår i deras uppfostran... Det skall vara gratis.. Som Koranen för en muslim... ;););)
Mycket goda vänner... Men som skåning är man uppfostrad att vara givmild... Inte snål.. :p:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Kram alla Smålisar!!! :wai::wai::wai: Hur många fotbolls spelare finns det i Småland? Ingen... Inga pengar till att köpa en boll... :D

Senast redigerad av en moderator:

Tillbaka
Topp