A
Anonymius
Gäst
1 -1 Argentina - Island...Men en djäkla massa filmningar av Messi… och hans gäng..
Grattis Island!!!
Alla stavar alltid djävlar, djäkla osv med "d", förstår inte detta, det stavas inte så utan "Jävlar", jäklar" osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1 -1 Argentina - Island...Men en djäkla massa filmningar av Messi… och hans gäng..
Grattis Island!!!
Tror jag inte??Sverige går vidare från sin grupp. Vi har allt utom en klassisk forward. Jag tror Forsberg fixar det.
Sverige 2 Korea 0
Alla sa Sverige har ingen chans mot Italien också. Vi fixade det och nu ska vi ta itu med tyskarna exakt som 4-4. Sverige älskar omöjliga uppdrag.Tror jag inte??
Zlatan i all ära men Sverige fungerar bättre som lag utan Zlatan tycker jag.Om Slatan ångrar sig och ställer sin plats till förfogande så tror jag S har en chans att ta sig vidare från gruppspelet
Håller med dig, men på Måndag vet vi svaret,, skulle de (vi) få stryk mot Koreanerna, så Game Over.Zlatan i all ära men Sverige fungerar bättre som lag utan Zlatan tycker jag.
Ja, sitter ensamDen isländska vulkanen har erupterat och nu hoppas jag att Gamle Ole & Co spöar Peru. Då blir det en trevlig kväll.
Alla sa Sverige har ingen chans mot Italien också. Vi fixade det och nu ska vi ta itu med tyskarna exakt som 4-4. Sverige älskar omöjliga uppdrag.
Ja, sitter ensamo tittar på den. Tror dansken klarar den.
Bra dag i VM idag, Danmark klarade det. Nu skall jag titta på filmen om när dom vann EM i Sverige -92. Var själv och såg matchen när dom slog Frankrije i Malmö, det var magiskt.![]()
Ja @Krille ! Det blev en miss av mig... Jag sökte efter Fotbolls VM och hittade inte det …Ja det blev konstigt helt plötsligt. Får väl be @Berralund fixa till detta.
Körde buss i GBG då, det var varmt vill jag minnas fast studerade samtidigt så minns inte så mycket mer.Bra dag i VM idag, Danmark klarade det. Nu skall jag titta på filmen om när dom vann EM i Sverige -92. Var själv och såg matchen när dom slog Frankrije i Malmö, det var magiskt.![]()
Polen? Är det inte Sverige vi skall hålla på?Hoppas även att Polen går riktigt långt i detta Vm.
Vi tippar på jobbet, och den som får flest poäng vinner en exclusiv whiskey.
Och jag är den ende som har just Polen i semi.![]()
Givetvis ska vi väl hålla på SverigePolen? Är det inte Sverige vi skall hålla på?