Fotbollsallsvenskan 2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Även om det är länge kvar till avspark så har uppladdningen börjat i flera läger, Vad tror ni själva om årets säsong ?

;) Mats

Trots iskylan så närmar sig fotbollsallsvenskan säsongen 2012 med stormsteg.. så vad tror ni om årets upplaga ?

Att pengarna styr är inget nytt, för mig är det klubben och dess själ som styr. Min bortgångne far som också var AIK:are blev det av den enkla anledningen att det var arbetarnas lag. Som ung cyklade han från tumba in till råsunda enkel resa ca 20 km för att se AIK och sin stora idol målvakten Gurra Sjöberg varje hemmamatch. Själv började jag se AIK i yngre tonåren med spelare som dala dahlqvist, Göran Göransson, bröderna Leback med många fler.Med glädje kan jag också att min lillgrabb också är AIK:are..
Men visst har AIK också haft spelare genom åren,,som inte brytt sig om vilken tröja dom dragit på sig vid matchdagen utan bara sett till sig egna plånbok. Lyckligtvis måste jag påstå att dessa blivit relativt korvariga i klubben.Men sanningen är väl den att spelare kommer och går men kärleken till klubben består, och det viktiga är att motverka till att klubben förlorar sin själ.

Tyvärr Matte så är det degen som styr i alla klubbar nu förtiden. Men och jag säger men. i Gnaget verkar det som vi får till oss spelare som verkligen gillar gnaget....
Sen så vet jag att det finns undantag....
Bara så att lillebröderna inte behöver ta sig en konstgjord ton!

Skål btw..

"ledarn " sa:
Att som supporter är väl det detta som gäller för alla...... ?

Men om klubbarna skulle börja erbjuda supportrar 100,000:-/månad
så skulle nog många byta klubb och gå till en annan arena än den man gick till som ung...

Nääää....... Fotbollshororna finns överallt !!

Sorry ledarn ! Pengar kommer och går... men kärleken till AIK består :) vet naturligtvis inte hur det är hos er andra ? :-\

Nej inte e de pengarna som styr mitt hjärta . Mitt hjärta har allti slagit för Stockholms stolthet i vått o tort

Men en sak e säker fanns inte mina blåränder då hade mitt hjärta klappat för våra söderbröder

Det e så här man vill att alla suportrar e

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
19
Visningar
2 K
gnage
G
N