ChaiMai medlemsträff i Stockholm oktober 2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hittills anmälda till medlemsträff i oktober

Sir one

Ledarn

Glimten 66

B-tung

Matteisurin

Ska vi satsa på något vattenhål i huvudstaden, eller finns det något intresse för ex en dagskryssning ?

Håller med Ledarn, vattenhål.
Annat kan komplicera det för oss som bor centralt i Europa..

Då satsar vi på ett vattenhål i huvudstaden, den 20:e eller 27:e oktober :D :D

Hoppas ni är fler därute som vill prova era vingar, så sätt igång och anmäl er nu. :nod:

20/10 funkar inte för mig då är jag bortrest, om ni inte startar väldigt sent då förstås. landar 23,00!!!

Väntar på att det ska klarna på mötesfronten.
Det hade varit skoj om ett gäng kunde dras samman, gubbar och tanter.
Ju längre tid det tar att spika ett datum ju svårare får jag att komma ifrån på grund av det som kallas arbete. Jag är f.n. tämligen flexibel

Så här kommer ett förslag på tid och plats. Lördag den 3 november med start kl 17.00 på gröne jägaren i fiendeland. Hoppas datumet passar er alla, och vi slipper också alla utsvultna och törstiga som bränner lönen vid helgen den 27:e.
Som sagt bara ett förslag, men hoppas det passar och att flera anmäler sig.

Mats :beer:

"matteisurin " sa:
Så här kommer ett förslag på tid och plats. Lördag den 3 november med start kl 17.00 på gröne jägaren i fiendeland. Hoppas datumet passar er alla, och vi slipper också alla utsvultna och törstiga som bränner lönen vid helgen den 27:e.
Som sagt bara ett förslag, men hoppas det passar och att flera anmäler sig.

Mats :beer:

Ja ha ja.. Fiendeland? Snick snack. Det är ju kring Gröne jägarn som äran och hjältarnas språk talas. Nu tror jag dock att det bara är vänskapligt sinnade fiender som drabbar samman. Må vara icke gröna jägare men thai jägare. Det är ju detta leende land och dess befolkning som gör att vi sitter här på CM och samspråkar och som leder oss till söder.
Tråkigt att jag inte kan ta med min lilla dam den här gången men jag är säker på att ni pilsnerveteraner kommer att leda mig till det sunkiga Malmen efter tömda glas, för är troligen där jag ska bo.
Det roligaste blir nog att dra Glimten66 i skägget :)

"glimten66 " sa:
funkar fint … ;D
Klart du ska få dra mig i skägget gubbe ;)
Min dam heter Ooy, hon blev glad över att jag ska få träffa er andra thailovers. Hon vill gärna vara med...via skype:) Hon är nyfiken på hur andra thaitjejer upplever Sverige och skulle uppskatta en snackestund med någon av dem. Själv kommer jag att vara upptagen med att söka upp den ljuvliga dimman och med att rycka i diverse skägg...

Sir 1
min dam kommer att vara närvarande så dom kan tjata lite me varan medans vi tittar in i dimman :)

"glimten66 " sa:
Sir 1
min dam kommer att vara närvarande så dom kan tjata lite me varan medans vi tittar in i dimman :)
Good, Jag får nog ta med laddaren till telefonen som töserna därifrån jag tjöta.
Det ska bli kul att träffa din flamma liksom de andras damer.

Än finns chansen att anmäla sig till en helkväll på södermalm i stockholm. :nod: För vem vill missa när sir one rycker glimten66 i skägget och därefter leds in i dimmorna på hotell malmen ;) :D

Lördagen den 3 november kl 17.00 på gröne jägaren

"matteisurin " sa:
Än finns chansen att anmäla sig till en helkväll på södermalm i stockholm. :nod: För vem vill missa när sir one rycker glimten66 i skägget och därefter leds in i dimmorna på hotell malmen ;) :D

Lördagen den 3 november kl 17.00 på gröne jägaren
Stackars Glimten som kommer att gå skägglös från Gröne Jägarn..:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
1 K
R
A
Svar
1