R
Rolf
Gäst
Svårt att säga emot men å andra sidan så är kallskänkens personal oftast kvinnor. Kan va en naturlig följ av att männen alltid kommer för sent till middagsbordet, vi ska bra...........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.

"Berralund " sa:Matlagning - Hon eftersom jag är en värdelös kock. Någon gång får jag steka en köttbit. om det inte är potatisgratäng för den gör jag.
Städning - Vill hon göra själv, hon tycker jag är slarvig (det tycker inte jag).
Tvätt - Där hjälps vi åt, den som ser högen tar hand om den.
Trädgårdsarbete - har ingen trädgård
Stal lite från Berralund så slapp jag skriva så mycket,den stämde ju så bra ;D ;D ;D
"legolas " sa:Köket - jag försökte hjälpa eftersom jag ju uppfostrat en dotter ensam hemma i Sverige. Varghonan tittade på mig och gläfste fram -"you are a l*dyboy uah??"
Städning - Jag försökte hjälpa - hon tittade på mig, så jag fattade att ovanstående gällde där också!!!
Tvätt - hon sade -" you again???"
Trädgård - DÄR har jag sagt ifrån att det är mitt gebit, jag har sagt till Varghonan att det är MIN trädgård och jag bestämmer. När jag vänder ryggen till så går hon ut och vattnar, och så tjötar vi lite grand om det. Men nu efter 1,5 år, så har hon fattat att trädgården är min.
Blommor gillar ju ett lyckligt förhållande, se bara!!!!!

Du funderar väl inte på att införa husagan igen? Men det är som du säger, saker kommer smygande utan att man märker nåt."legolas " sa:Nu idag fick jag det bekräftat!! jag bestämmer fasen inte någonstans i hemmet längre.. Det där ni vet med att kompromissa!! kan någon vänlig själ tala om för mig när kvinnorna tog bort det.
Förut sade jag här hemma att "today I win - tomorrow you win", och så var vi bägge nöjda. Nu när värsta "hetsen" har lagt sig, så bestämmer jag inte idag inte imorgon och heller inte nästa vecka.
Så fördelningen i köket kan kvitta, nu tar jag cykeln och åker ut och jag tänker fan inte återkomma förränn middagen är färdig, så det så!!

Vaddå tänkte du tömma papperskogen"Gazton " sa:Vafalls! ? .. Toffelklubben har möte ser jag.. förlåt att jag störde 8)

"Rolf " sa:Vaddå tänkte du tömma papperskogen![]()
"Rolf " sa:Ja och som ett ljus genom natten ska jag vandra ;D
"legolas " sa:hahaha, karma te Rolf, [¤#@@¤%]r va snabb i tanken du e!!!
Gazton-pojken..... så som du mjukis-pratar med vår kvinnliga
medlem så är du väl närmast att betrakta som super-velour-pappa,
och du får för det din mujukisrockare en karma också!!!!
;D ;D ;D
Gazton vi ser inte bara glimtningarna. Vi ser hela auran runt din sargade kropp"Gazton " sa:Ja förmodligen finns det en anledning till att jag är singel... Jag lever och när mig på att hugga mot strupen på dom som redan ligger.(Toffelhjältar och royalister) Hoppas ni ser mina glimtningar kära medlemar![]()