Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fan va grymt. Älskar Bon
Här kommer en annan favoritlåt. Från Let there be rock filmen - Live 79 Paris. Synd att dom inte visar konserten fast lite coolt är det ju att se boysen latja också
Ja , Angus var väl egentligen den enda medlemen utan alkohol/drog bekymmer.. Men när Phil kom tillbaka efter diverse rehab hade Ac/dc redan stakat ut sin väg.
Vad jag menar med det är att Phils musik höll resten på en annan linje.
Äh fan.. svårt att förklara i text, men jag tror du fattar Bond
Ja , Angus var väl egentligen den enda medlemen utan alkohol/drog bekymmer.. Men när Phil kom tillbaka efter diverse rehab hade Ac/dc redan stakat ut sin väg.
Vad jag menar med det är att Phils musik höll resten på en annan linje.
Äh fan.. svårt att förklara i text, men jag tror du fattar Bond
Jag tror jag fattar precis Gazton. Jag håller med till 100. Det säger en hel det att bandet bröt med Chris Slade (muppen Simon Wright tycker jag idag många gånger spelade riktigt surt) som är ansedd som en riktigt bra trummis. Men Phil är på en annan nivå. Han är uttrycket "less is more" personifierad.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.