Finns-på-youtube TRÅDEN

Den är riktig go den Kylling :thumbsup:

Jag kanske har lagt in denna innan.. Men ta er gärna tid och lyssna på hela.
När jag känner mig nere, händer det att jag sätter på just denna låt

Här är en go video från "Count down australia" 1976.
Ac/Dc gjorde allt de kunde för att få producenten att vägra sända programmet (Bara för att j_ävlas)
Så bon stack iväg innan sändning och införskaffade sig kvinnokläder plus att de rökte på scen.. Men de sände det i alla fall.. Lägg gärna märke till hur bröderna Youngs gitarrspel är 100% syncat

Grymt bra video ;D Tänk ändå om käre Bon hade fått några fler år. Han är verkligen r´n r och rebell personifierad.

Läste i Ac-Dc: Maximum r´n r (tror jag det var) att när de spelade med The Who retade Bon Pete Townsend efter giget och ville bjuda han på grogg. Townsend var då en nykter alkoholist. Tyvärr drog Bon den kortaste stickan i alkoholfrågan, kan man lugnt säga.

"Bond " sa:
Grymt bra video ;D Tänk ändå om käre Bon hade fått några fler år. Han är verkligen r´n r och rebell personifierad.

Läste i Ac-Dc: Maximum r´n r (tror jag det var) att när de spelade med The Who retade Bon Pete Townsend efter giget och ville bjuda han på grogg. Townsend var då en nykter alkoholist. Tyvärr drog Bon den kortaste stickan i alkoholfrågan, kan man lugnt säga.

Bond
Den boken läste jag ut för ett par veckor sedan.. Jag hade ingen aning om att Den äldre brodern George young skrev låten "Friday on my mind" som blev känd på senare år med Gary more

"Gazton " sa:
Bond
Den boken läste jag ut för ett par veckor sedan.. Jag hade ingen aning om att Den äldre brodern George young skrev låten "Friday on my mind" som blev känd på senare år med Gary more

Mycket bra bok och tar fram en hel del ny fakta om bandet och medlemmarna. Jag älskar när de beskriver hur tighta bröderna Young och bandet var. Verkligen "Vi mot världen" och de tvekade aldrig att dela ut en smocka om någon betedde sig illa :D

"Bond " sa:
Mycket bra bok och tar fram en hel del ny fakta om bandet och medlemmarna. Jag älskar när de beskriver hur tighta bröderna Young och bandet var. Verkligen "Vi mot världen" och de tvekade aldrig att dela ut en smocka om någon betedde sig illa :D
fan Bond..

Bara en sån sak är värt karma från mig..

:nod:
Den du. Han som brukar vara chaufför åt "gula mannen" på somrarna har jag jobbat ihop med. Chauffören bor i grannsammhället.

Ståpäls dax! Sommaren 2008 var het, jag låg ner och lyssnade på detta, med stå.......Päls :wai: surfing with aliens

Liknande trådar

T
Svar
0
Visningar
927
thachpham92
T

Tillbaka
Topp