Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Här är en go video från "Count down australia" 1976.
Ac/Dc gjorde allt de kunde för att få producenten att vägra sända programmet (Bara för att j_ävlas)
Så bon stack iväg innan sändning och införskaffade sig kvinnokläder plus att de rökte på scen.. Men de sände det i alla fall.. Lägg gärna märke till hur bröderna Youngs gitarrspel är 100% syncat
Grymt bra video ;D Tänk ändå om käre Bon hade fått några fler år. Han är verkligen r´n r och rebell personifierad.
Läste i Ac-Dc: Maximum r´n r (tror jag det var) att när de spelade med The Who retade Bon Pete Townsend efter giget och ville bjuda han på grogg. Townsend var då en nykter alkoholist. Tyvärr drog Bon den kortaste stickan i alkoholfrågan, kan man lugnt säga.
Grymt bra video ;D Tänk ändå om käre Bon hade fått några fler år. Han är verkligen r´n r och rebell personifierad.
Läste i Ac-Dc: Maximum r´n r (tror jag det var) att när de spelade med The Who retade Bon Pete Townsend efter giget och ville bjuda han på grogg. Townsend var då en nykter alkoholist. Tyvärr drog Bon den kortaste stickan i alkoholfrågan, kan man lugnt säga.
Bond
Den boken läste jag ut för ett par veckor sedan.. Jag hade ingen aning om att Den äldre brodern George young skrev låten "Friday on my mind" som blev känd på senare år med Gary more
Bond
Den boken läste jag ut för ett par veckor sedan.. Jag hade ingen aning om att Den äldre brodern George young skrev låten "Friday on my mind" som blev känd på senare år med Gary more
Mycket bra bok och tar fram en hel del ny fakta om bandet och medlemmarna. Jag älskar när de beskriver hur tighta bröderna Young och bandet var. Verkligen "Vi mot världen" och de tvekade aldrig att dela ut en smocka om någon betedde sig illa
Mycket bra bok och tar fram en hel del ny fakta om bandet och medlemmarna. Jag älskar när de beskriver hur tighta bröderna Young och bandet var. Verkligen "Vi mot världen" och de tvekade aldrig att dela ut en smocka om någon betedde sig illa
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.