Grattis till er alla på fars dag, hur blir ni uppvaktade? Eller hoppar ni över sådan affärsjippo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer det kycklingen."Kycklingen " sa:Thailändska fars dag är väl när kungen fyller år. 5/12.
Inte så lätt för dem att förstå våra dagar om de inte bor här ... min fru vart sur i Augusti en kväll ... jag frågade vad är det ... ingen grattade mig på morsdag ... men sa jag du får väl berätta, hur ska jag annars kunna veta, du blev ju uppvaktad på svenska morsdag i maj ..."Jo-Be " sa:Inget från någon kända personer, inte ens frugan skicka nått, men som Janne sa tidigare farsdag är ju samma dag som Thailändska kungen har födelsedag så en får vänta till December och se om det kommer något,,,![]()
![]()
![]()
Du får väl lägga fram det lite fint ... va kul att kungen fyller år nästa vecka får du börja med någon vecka innan, hur brukar ni fira det kan du lägga till sen ... 55555"Berralund " sa:Ingen reaktion alls på frugan om Mors dag i augusti, varken jag eller barnen hade en aning faktiskt. Men hon är inte speciellt mycket för firande överhuvudtaget, jag skulle bli förvånad om man får en överraskning den 5 december.
"Janne " sa:Du får väl lägga fram det lite fint ... va kul att kungen fyller år nästa vecka får du börja med någon vecka innan, hur brukar ni fira det kan du lägga till sen ... 55555
Så är det men traditioner kommer via föräldrarna"Berralund " sa:God idé, det skall jag göra. Men det är ju egentligen barnen som skall uppvakta.![]()