A
Anonym
Gäst
När jag var i Nong Khai , hos brorsans f.d svärföräldrar hängde jag med ut och metade någon form av karpfisk i Mekongfloden ..... men det är hittills den enda gången.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"legolas " sa:Jag har tappat bort min kompis,, vad gör man????
vem är vem egentligen....???
;D ;D ;D

"Gazton " sa:Grymma bilder . Det ska bli skönt att snart kunna fiska UTAN att frysa tasken av sig..![]()
"Kycklingen " sa:Den har jag aldrig haft problem med, tur att allt är inbyggt så blir det automatisk naturlig värme.![]()
Har inte fått i båten ännu"Kycklingen " sa:Snart har det gått 3 månader utan att nån har kunnat svara!!!
Kom igen nu och visa lite fina naturbilder från erat fiske eller får ni ingen fisk när ni är ute??

"Rolf " sa:Har inte fått i båten ännu![]()
Det får bli nåt sånt, isen har dessutom tagit pinnen som vi förtöjer i så man får på med våtdräckten och fixa en ny. Fan måste ut och dyka lite :"Kycklingen " sa:Nä men Rolf, snart är ju sommaren slut.![]()
Du kan fiska i höst när du är färdig med trädgården.![]()
"Rolf " sa:Det får bli nåt sånt, isen har dessutom tagit pinnen som vi förtöjer i så man får på med våtdräckten och fixa en ny. Fan måste ut och dyka lite :Vad skulle jag skriva det här för, fan vad sugen jag blev.
Vi sticker till ett klart hav skaru med ;D
Visst skulle det"Kycklingen " sa:Åh, det hade vart kul![]()