Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nej ingen som fyller år man måste ju visa att man kan ibland
hon lycklig jag olycklig dom små liven e för goa har ju ingen koll hon va iväg o jobba idag o det slutade me att ja fick leta efter henne i Sollentuna
Nej ingen som fyller år man måste ju visa att man kan ibland
hon lycklig jag olycklig dom små liven e för goa har ju ingen koll hon va iväg o jobba idag o det slutade me att ja fick leta efter henne i Sollentuna
Bild 2
Passionsfrukten är nästan mogen nu.
Jag har tio plantor nu, så det blir ganska mycket frukt.
Vi äter så mycket vi orkar, och sedan blir det juice av resten.
Bild 1 En vacker fjäril jag fotade i trädgården igår.
Den är ganska stor, ca 10 cm mellan vingspetsarna.
På 1980- och 1990 -talet då jag bodde i Stockholm gick jag ofta och tittade på fjärilar i Fjärilshuset i Hagaparken.
När jag bosatte mig här i sodra Isaan for några år sedan upptäckte jag att här finns det mycket fjärilar, nästan året om.
Nu ser jag många här i min trädgård nästan varje dag, så jag har lärt mig lite om hur de olika sorterna beter sig, var de äter etc.
Tror att jag har minst femtio olika sorters fjärilar här under ett år, och har tagit hundratals foton av dem.
Varje gång jag försöker så försvinner dom fasen du måste ju sitta me din kamera helt still i flera timmar
Har själv aldrig lyckats ta en bra fjärils bild
Varje gång jag försöker så försvinner dom fasen du måste ju sitta me din kamera helt still i flera timmar
Har själv aldrig lyckats ta en bra fjärils bild
Slit och släp, men du får ju va på hemmaplan. Du ska bara veta hur skönt det är att slippa gå till jobbet
Den mässan är i mitt tycke en riktigt skitmässa.
Man får bättre hjälp om man går tex. till Bejers.
Slit och släp, men du får ju va på hemmaplan. Du ska bara veta hur skönt det är att slippa gå till jobbet
Den mässan är i mitt tycke en riktigt skitmässa.
Man får bättre hjälp om man går tex. till Bejers.
Vad kan Beijers om värmepumpar? Inte ett skit.
Synd att man inte har anledning att lansera sådana i Thailand. Värmepumpar är en av de saker som jag jobbar med...
Vad kan Beijers om värmepumpar? Inte ett skit.
Synd att man inte har anledning att lansera sådana i Thailand. Värmepumpar är en av de saker som jag jobbar med...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.