Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Glimten.
När jag ser dina bilder längtar jag "hem" även om jag inte bott i sthlm på 40 år-
Linetrivo
När jag ser kåken förbannar jag mig själv att så sent i livet kommit på att jag vill vara mycket mer i Thailand. Jag vill också ha... Kom gärna med fler bilder och även lite text om ditt liv. Vi är många som är nyfikna.
Tio timmar? Jag trodde att du räknar tid i antal pilsner
Själv räknar jag bakåt i tiden med hjälp av kilon. - "Första gången som jag var i Thailand var för 30 kg sedan"
Tio timmar? Jag trodde att du räknar tid i antal pilsner
Själv räknar jag bakåt i tiden med hjälp av kilon. - "Första gången som jag var i Thailand var för 30 kg sedan"
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.