Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fin bild där, Frank. Skåne är fantastiskt, eller hur?
Just nu skulle jag bara kunna bidra med en bild från Göteborgs hamn men jag avstår. Förvisso är vädret fint, men omgivningen här är så ful så jag avstår. Det vore synd att förstöra tråden med något liknande. 8)
Fin bild där, Frank. Skåne är fantastiskt, eller hur?
Just nu skulle jag bara kunna bidra med en bild från Göteborgs hamn men jag avstår. Förvisso är vädret fint, men omgivningen här är så ful så jag avstår. Det vore synd att förstöra tråden med något liknande. 8)
Snygg damm. Jag fick fylla min för en del år sen när jag hadeen granntant som var rädd att hennes ungar skulle dränka sig. I år ska jag dock återställa den. Inte så fin som din men men.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.