Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas inte men man vet ju inte nu med ny migrationspolitik,Jag är 49 och flickvännen 20. Tror ni att det är ett problem för besökvisum.
Ny immigrationspolitik? Var har det kommit för nya regler kring besöks schengenvisum?Hoppas inte men man vet ju inte nu med ny migrationspolitik,
Har ni träffats live? Fick bjuda hit min dåvarande flickvän nu min fru efter att träffats en vecka bara men det var för 15-16 år sedan, ta kort det uppskattades då i allafall
Phuuu va skönt att slippa denna pappers exercis
Lycka till
Handlar mer om er relation, hur ofta ni träffats på riktigt, syftet med besöket, besökets längd, risk för att hon inte ska återvända?Jag är 49 och flickvännen 20. Tror ni att det är ett problem för besökvisum.
Beror väl på. Terminologin är ju inte självklar.Handlar mer om er relation, hur ofta ni träffats på riktigt, syftet med besöket, besökets längd, risk för att hon inte ska återvända?
Följ de checklistor som finns att ladda ner.
Det är Schengens viseringkod som gäller och inte svenska regler.
Nu blev det ändå så att jag skrev här, fast jag inte kan svara på åldersdifferensen.Jag är 49 och flickvännen 20. Tror ni att det är ett problem för besökvisum.
GRATTIS!Tänkte bara säga att hon fick Visa och att hon inte anlitade något agent![]()