Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo, jag vet, men det är den 5 idag och hon är i Sverige nu, borde man då inte ha någon rapport, jag har ju sett thailändska nyheter varje dag i snart 2 1/2 månad och jag har inte sett eller hört ett ljud om detta?
Jo, jag vet, men det är den 5 idag och hon är i Sverige nu, borde man då inte ha någon rapport, jag har ju sett thailändska nyheter varje dag i snart 2 1/2 månad och jag har inte sett eller hört ett ljud om detta?
Samtidigt så e det väl inge ovanligt thai nyheter talar ju mest om Thailand
sen vill väl inte den thailändska diktaturen att dom fattiga lär sig för mycke om va som händer i omvärlden
sen vill väl inte den thailändska diktaturen att dom fattiga lär sig för mycke om va som händer i omvärlden
Nä, du har rätt, det är väldigt sparsamt med nyheter från världen, tv 3 har ju en utrikesavdelning, men det är som sagt var sparsamt.
Det är mest om det är någon naturkatastrof, då brukar de ha nyheter om detta, som nu översvämningar och cyklon i Australien och det var väl jordbävning i latinamerika eller var det nu var, kommer inte ihåg!
Jag tror du har missat något där, Thailand är en demokrati på pappret och regeringen folkvald. Visserligen med till landet hörande korruption och justering av militären om valet inte skulle gå den väg man vill men diktatur, nej.
Jag tror du har missat något där, Thailand är en demokrati på pappret och regeringen folkvald. Visserligen med till landet hörande korruption och justering av militären om valet inte skulle gå den väg man vill men diktatur, nej.
66an, du som bor i stockholmstrakten: Du kan väl ringa till Reinfeldt och bjuda hem dom på en redig Som Tam med palaa?? Vilken sensation, åtminstone för Reinfeldt! ;D ;D
66an, du som bor i stockholmstrakten: Du kan väl ringa till Reinfeldt och bjuda hem dom på en redig Som Tam med palaa?? Vilken sensation, åtminstone för Reinfeldt! ;D ;D
nejdå, detta är ju en tråd som vi kan snacka sönder helt och hållet, för rubriken innehåller ju inget vettigt ändå, det var ju bara en nyhetsgrej, det är ju just sådana här trådar man kan misshandla hur mycket som helst och ha roligt i utan att det gör något! ;D ;D och kasta lite skit på etablissemanget.
Ja och som vissa påstår i detta forum Thai är grottmänniskor som inte vill lära sig något och inte vill ut i vida världen eller veta något utanför Thailand och begagna sig av modärna medier ;D ;D, eller delta i något utanför Thailand, men det finns tydligen undantag.
Yingluck är ju relativt ung för att vara politiker i Thnailand och som jag alltid sagt, ungdomen plogar vägen för oss gamlingar ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.