VARMT

• Trådstartare Trådstartare Golden
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Golden

Gäst
I dag är det så varmt så man bränner sig när man kör MC-
Så nu får bilen jobba kosta vad det vill, men varmt är det.

Vet ej om jag varit med om något liknande.

"Golden " sa:
I dag är det så varmt så man bränner sig när man kör MC-
Så nu får bilen jobba kosta vad det vill, men varmt är det.

Vet ej om jag varit med om något liknande.
Flytta till Phuket och du möts av en sval havsbris och bara 34 grader varmt men det säger säkert madamerna från Issan nej till. ;D ;D ;D

Det är nog min varmaste dag. Kollade på febertermometern, den visade 38,8 grader !
Och nu en kall Leo eller två! :beer: :beer:
Och imorgon begravning igen, hur slipper man undan?

Frugan prata me släkten i byn o där e det 41 grader enligt våran termometer

38 grader i skuggan.
Men man behöver inte sitta i skuggan.
Mycket skönare att vara ute i solen och jobba i trädgården.

Veklingar, gillar ni inte värme så åk hem med er.

Gott med värme, på beachen fläktar det och havet är ca 32° så bara att njuta :D

"legolas " sa:
Ni två blåmesar är som en gammal 78-varvare som fått en repa och hakat upp sig... Ni skriver ingenting så man vet vem ni är, och så kommer det små notiser med några meningar, så man blir skitsugen att åka och bada vid havet... Minus-karma till Er bägge... Era borrar.. Grrrrrr :'( :'( :'( :'(

legolas

Nä gör inte det Legolas, det är 38-39° i vattnet innan det blir meterdjupt, tänk dig själv att ligga och spana in brudar och sola på en platt finkornig strand medans nån sköljer ljummet vatten över dina axlar, riktigt äckligt.. 8)
Man måste ut på djupare vatten innan det blir svalkande 32° :laugh:

"legolas " sa:
Jag vill inte vara taskig nu FA, men är du medveten om att min polare Ingemar´s fru heter Fa? Är du tjej som kollar in tjejer?? Eller hade du bara oturen att hitta ett avatarsnamn som råkade vara ett brudnamn...... ;) ;) ;)

Lycka till nu på stranden och se till att vara köns-bestämd.......

legolas

Haha, jag är man som värnar om min feminina sida, har en plats över på handduken om du vill sola lite ::)

Min tjej heter FA....

Dom där nere vid kusten kan ju vara stora i käften nu så här års , sen när regnsäsongen börjar i juli /Augusti ,då kan ni sitta inne i veckor och tjöta på Era käringar ,, vi i Isaan är förskonade från någon regnsäsong , regnar nån timme max varje dag ...... Säg nu inte emot , jag VET med säkerhet att det skiljer kopiöst mellan dessa regioner .... ;D

Ordvitsar är alldeles för intellektuella, den högsta konstarten här i Thailand är att få in ett STOOOIIINK på rätt ställe. Universiteten har speciella kurser i detta ämne där TV:s regissörer och ljudtekniker pluggar timing 60 poäng. Utan denna kurs inget jobb på TV och ingen karriär.

Inte ens Stefan & Christer skulle haft en chans i Thailand.

"Phonta " sa:
Dom där nere vid kusten kan ju vara stora i käften nu så här års , sen när regnsäsongen börjar i juli /Augusti ,då kan ni sitta inne i veckor och tjöta på Era käringar ,, vi i Isaan är förskonade från någon regnsäsong , regnar nån timme max varje dag ...... Säg nu inte emot , jag VET med säkerhet att det skiljer kopiöst mellan dessa regioner .... ;D

Tar hellre 2 taskiga månader om året och 10 med sol å bad på beachen än vindsurfa på ett risfält 8)

"FA " sa:
Tar hellre 2 taskiga månader om året och 10 med sol å bad på beachen än vindsurfa på ett risfält 8)
Tur att vi är olika. För mig känns Beachen om en riktig höjdare om man bara kommer dit några gånger om året, men att leva där? Inte.

"ledarn " sa:
Här har ni något att sakna ni gubbar i värmen hela året.....??

Det stora nöjet när det är dags att byta till sommardäck på bilen...
En otroligt skön känsla att känna att våren och sommaren är på G..

Jupp och så blir det några sköna dagar i Maj å kanske nån vecka i Juni sen regn, regn, regn, regn...

"Phonta " sa:
Konstigt att det blir översvämnig varje år i Isaan när det regnar så lite. ;D ;D ;D

"gunnarg " sa:
Konstigt att det blir översvämnig varje år i Isaan när det regnar så lite. ;D ;D ;D

Definitivt ICKE översvämning varje år i Isaan , helt fel Gunnarg ... Har inte haft detta på 6 år i Napho. just katastrof då det inye har regnat på snart ett år

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp