Vad har ni för fritidsintressen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Kycklingen " sa:
Well Lunkan. kan du inte ta ett kort på det höga gräset och skicka in här så vi får se vad du menar? :)
Vintern förvann nyss här, så årets är mest tillplattat av snön och har inte växt upp än. Nu är en del mest tistlar, hallonbuskar har spritt sig in på en tredjedel, och på resten har det blivit rödklöver, vilka jag äter istället för att klippa bort :)

Jag åker stor amerikanare och stor motorcykel på somrarna..

Så jag brinner upp all bensin som Lunkan inte använder, så det blir inte bättre för miljön i alla fall.. ;D

"Per Olav " sa:
Jag åker stor amerikanare och stor motorcykel på somrarna..

Så jag brinner upp all bensin som Lunkan inte använder, så det blir inte bättre för miljön i alla fall.. ;D
I det fallet PO så skulle jag också skita i milön. V8 ska det va. Min tanke var närmas att han måste va en miljövän när han käkar upp gräsmattan i stället för att klippa

"Per Olav " sa:
JA! 2,5 liter per mil... Minst... Gött!!!

Och vecka 30 i Västervik så klart.. ;)
Just ja då är det möte där. Jag var nere på en hojträff där för 2år sen sicket drag det var. Tält och cycklar överallt. Kul, och så gasa lite så suger han nog i sej 3 pannor

Andas djup.. Och ignorera... ;D

"Lunkan " sa:
Vintern förvann nyss här, så årets är mest tillplattat av snön och har inte växt upp än. Nu är en del mest tistlar, hallonbuskar har spritt sig in på en tredjedel, och på resten har det blivit rödklöver, vilka jag äter istället för att klippa bort :)

Äter du rödklövern som den är, eller gör du något med den?

"Rolf " sa:
Just ja då är det möte där. Jag var nere på en hojträff där för 2år sen sicket drag det var. Tält och cycklar överallt. Kul, och så gasa lite så suger han nog i sej 3 pannor

MC-Dagarna, vecka 30 varje år...
Missade förra året då jag var i LOS, skall dit i år.
Det är enda gången på året jag drar i mig mer än 8 öl varje dag.. ;D

"Per Olav " sa:
MC-Dagarna, vecka 30 varje år...
Missade förra året då jag var i LOS, skall dit i år.
Det är enda gången på året jag drar i mig mer än 8 öl varje dag.. ;D
Jo det kan man tänka med tanke på bergen med ölburkar, det året som vi var där hade dom Robban Wells på scenen. Sen den långa kortegen genom lilla V-vik var kul

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp