Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Får videor och bilder från frugan, fullt stöd.
If they not understand, f*** them and come home now.
Ser att SGS Singapore söker folk, hittar alltid nåt.
Många styrmän som är sura nu.
Bäste överstyrman.
Förlust för rederiet.
Får massa meddelande nu.
Folk är inte helt nöjda.
Vafan gör dom.....
Jonas vad sker, så jävla kul att segla med dig, hoppas vi ses igen.
Gött att vara omtyckt, blir tom lite tårögd av alla meddelande jag får.
Var inte lätt att säga upp sig, gråter lätt och många som är förbannade.
Är ju första gången och får massa mess.
Dom förstår mig men vill inte att det skall sluta såhär, finns det ingen annan lösning Jonas.
Rederiet svara att vi loggar av nu Jonas.
Ring oss imorgon så vi kan komma till lösning.
Var inte lätt att säga upp sig, gråter lätt och många som är förbannade.
Är ju första gången och får massa mess.
Dom förstår mig men vill inte att det skall sluta såhär, finns det ingen annan lösning Jonas.
Rederiet svara att vi loggar av nu Jonas.
Ring oss imorgon så vi kan komma till lösning.
Sen gick la inte jag och kapten så bra ihop.
Alla styrmän och maskinister, sån jävla idiot.
Du hade styrt skutan bättre.
Du gör ett bra jobb Jonas men han tjöta bara fotboll, jag var ointresserad.
Jag fixade allt men var ointressant.
Bosun på Navion Hispania sa att jag var bäste överstyrman han seglat med. En överstyrman som förstod och inte tyckte han va bäst i värlen.
Ändrar ju fan regler hela tiden.
Vi förstår dig men nya regler sen i Måndags.
Ni lovade fan mig i Måndags att jag kunde dra hem
Vi förstår dig men det har ändrats men kommer du ner till morgonen så får du åka hem, vi kan göra undantag.
Jag har cashat hus, bil och lgnht.
Så tror jag klarar mig ett tag.
Kollade nu på kontot, har så jag klarar mig 5 år, med 100.000 baht i månaden, och pensionen löser ut sig, kollade avtalet nu.
Men jag måste ju självklart jobba igen.
Men kollar på RORO nu.
Sen kan ju börsen gå rätt väg.
Den slitna telefonkiosken vid Telefonplan har återfått sin forna glans. – Den är en fin symbol för områdets historia, säger Peder Norling, som har lett upprustningen.
Den slitna telefonkiosken vid Telefonplan har återfått sin forna glans. – Den är en fin symbol för områdets historia, säger Peder Norling, som har lett upprustningen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.