Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så dom som vill va med på en liten trevlig träff kan ju anmäla sig i denna tråden så vi vet hur många som kommer! Alltid trevligt att träffas live eftersom det är trevligt även på forat! (för det mesta )
Så dom som vill va med på en liten trevlig träff kan ju anmäla sig i denna tråden så vi vet hur många som kommer! Alltid trevligt att träffas live eftersom det är trevligt även på forat! (för det mesta )
Funderar på vad man som 45åring ska göra med sitt framtida arbetsliv när man funderar på att säga upp sig från nuvarande arbetsplats. Man börjar ju oroa sig lite för åldersdiskriminering som man känt av lite redan när man småsökt tjänster på sidan.
Allt är väl lite beroende på vad du har jobbat med. Byte av arbetsplats eller arbetsgivare ska väl inte vara några större problem under förutsättning att det finns jobb.
Ligger i sängen med verk i precis hela kroppen efter gårdagens heldag på golfbanan frågan är om jag kommer ur sängen, kroppen skriker NEJ gnällig! Inte alls, tycker synd om mig själv? MYCKET 5555
Ska strax ge mig ut och vittja kräftburarna, gäller och passa på innan länsman kollar gränspålarna vet nämligen att jag la lite fel igår Sambon har rensning på schemat idag, i morgon torgdag.
Ligger i sängen med verk i precis hela kroppen efter gårdagens heldag på golfbanan frågan är om jag kommer ur sängen, kroppen skriker NEJ gnällig! Inte alls, tycker synd om mig själv? MYCKET 5555
9 timmar kuperad terräng, 2,5 mil. Skulle vilja se hur soffpotatisarna här hade känt dagen efter
Men det är klart, här är det bara vältränade gubbar med god fysik
Så jag är väl minoritet
9 timmar kuperad terräng, 2,5 mil. Skulle vilja se hur soffpotatisarna här hade känt dagen efter
Så jag är väl minoritet
Ja för tusan! 2,5 mil med bil klarar jag allt Eller tog strömmen slut i golfbilen? Ja jäklar vilken atlet man är. Elitidrottarna blir avundsjuka när man tar av sig tröjan Dom tror man är sponsrad av hela världens ölmärken
Alla kom uppklädda i uniform utan jag som kom i arbetsoverall.
Skulle ju sytt mig en uniform, hade ju köpt allt som behövdes i Sverige och skulle låta en skräddare i Thailand sy, så kom man inte hem.
Alla kom uppklädda i uniform utan jag som kom i arbetsoverall.
Skulle ju sytt mig en uniform, hade ju köpt allt som behövdes i Sverige och skulle låta en skräddare i Thailand sy, så kom man inte hem.
Så jag är väl minoritet
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.