Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Är på jobbet nu, andra dagen sen semestern.
Sitter och sr pa bilder Kanner du igen den har mannen Jill

hakan.jpg

I dag är det tvätt och innejobb som gäller. Jag har lärt mig en del via länsstyrelsen om vad som gäller för fridlysta ekar. Föreningen som jag är med i råkade ju ut för att en stor gren blåste ner och skadade trädet. Visade bilder på detta tidigare. Nu ska vi tar ner eken innan vi säljer huset nästa sommar. Grenen var tung. Företaget som transporterade bort den gissade på mellan 2 och 3 ton.

Vackert Så kunde man gott bo några veckor om året,, fiske o jakt måste vara underbart där uppe. Själv blir det en vecka till Jämtland o jaga älg i år förutom jakten i Småland..Trevliga hundar o ja tjejen din med
Jo ett speciellt läge på den stugan,lite besvärligt att ta sig dit. Först båt efter en bäck som rinner genom en stor myr,där den sedan ansluter i en mindre älv som jag sedan följer uppströms. Och stugan ligger sedan på den sidan där det ej finns några bilvägar,tyst och mycket rofyllt att vara där.

Ungarna har ju börjat skolan igen, bägge ungarna hade halsont förra veckan, de samt precis alla grannkidsen har hostat/nyst på mig så känner av förkylningen? Äldre pojken spydde även i förrgår men är ok.
Själv har man ju haft bättre dagar, gjorde nyss ett självtest på Internet covid 19 där svaret blev kontakta läkare inom 12 timmar, ingen feber vad jag vet men lite för många andra symptom för att känna mig särskilt bekväm, t.o.m. röda ögonvitor, halsont, torrhosta, huvudvärk, muskelvärk.....ska släppa en brakare snart o testa luktsinnet och sedan vagga mig själv till sömns.

/ SatanG

Ungarna har ju börjat skolan igen, bägge ungarna hade halsont förra veckan, de samt precis alla grannkidsen har hostat/nyst på mig så känner av förkylningen? Äldre pojken spydde även i förrgår men är ok.
Själv har man ju haft bättre dagar, gjorde nyss ett självtest på Internet covid 19 där svaret blev kontakta läkare inom 12 timmar, ingen feber vad jag vet men lite för många andra symptom för att känna mig särskilt bekväm, t.o.m. röda ögonvitor, halsont, torrhosta, huvudvärk, muskelvärk.....ska släppa en brakare snart o testa luktsinnet och sedan vagga mig själv till sömns.

/ SatanG
Det är nog bäst att du ger dig iväg och tar ett test, ta det säkra före det osäkra. Hoppas att det är negativt men symptomen pekar tyvärr i den riktningen bortsett från febern då.

Det är nog bäst att du ger dig iväg och tar ett test, ta det säkra före det osäkra. Hoppas att det är negativt men symptomen pekar tyvärr i den riktningen bortsett från febern då.

Tack för rådet. Håller an lite på det då jag känner mig bättre idag, jag är den sista i omgivningen som blivit sjuk men håller mig isolerad.
Men visst, blir det inte snabbt bättre så går jag och checkar.
Storebrorsan i Saudi har redan haft det men han märkte knappt av det men andra kollegor gick det inte lika bra för så isolering gäller för min del.
Ganska säker på att det bara är en mansförkylning.

/ S

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar