Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Idag har jag städat, ska göra lite andra tråkiga men nödvändiga sysslor innan dagen är slut.
Just nu håller jag på att laga mat (2 rätter) som vanligt.

Vilket svensson liv man lever. :(

kollar lite på en dokumentär om Thailand.
Thailand.Panorama.Travel.Guide.Part.I.2006.DVDRip.XViD-SPRiNTER

Har varit ute och kört en tur. Skall nu ladda upp inför handbollen, bor ju i en stad sär handbollsintresset alltid är på topp med två elitserielag. Middagen dessförinnan skall visst bli Pad Thai med Gai. Yammi, yammi! :P :thumbsup:

Efter har genomlidit nästan 2 timmar med barnprogram, så får jag se andra halvlek av hanbollen :)

Vilken jäkla match Sverige gör, helt fantastiskt! Spöa nu skiten ur danskarna på tisdag bara, även om det blir otroligt tufft i Malmö Arena! Nu kan dom gå hur långt som helst, ett härligt gäng!!

:clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent:

"Berralund " sa:
Vilken jäkla match Sverige gör, helt fantastiskt! Spöa nu skiten ur danskarna på tisdag bara, även om det blir otroligt tufft i Malmö Arena! Nu kan dom gå hur långt som helst, ett härligt gäng!!

:clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent:

Håller med dig helt och hållet! Suveränt gjort! :clap_tranparent:

Jag sitter som vanligt och har en jäkla ångest när det är söndag kväll. jag vill vinna pengar så jag kan bli helt oberoende och göra vad jag vill.

"Kycklingen " sa:
Jag sitter som vanligt och har en jäkla ångest när det är söndag kväll. jag vill vinna pengar så jag kan bli helt oberoende och göra vad jag vill.

När skiten blir värdefull, föds den fattige utan röv.
som min gamle far sa ;)

Snart ska det käkas lunch. Svärmors kålgryta med köttfärs och grädde, den är liksom en tradition för mig när jag kommer hem från Thailand.

:wai:
Hej! Alla...

Ni får ursäkta för min frånvaro, har varit utan internet sen i måndags, håller på att införskaffa WiFi + LAN.
Men nu så har vi grabbarna här för att fixa allt, men en liten fnurra på tråden finns, WiFi funkar, men inte LAN. Så det blir en ny router senare i veckan...

Jo-Be"online"

Såja nu är man förberedd på ålderdomen. Har precis meddelat ST att nu går jag ur facket och A-kassan. Känns bra att slippa betala dom varje månad.
När man blivit så rysligt gammal som jag så har man ingen nytta av facket längre. Så får man fundera på nästa steg.
8) Rolf

:wai:
Det var ju lite kul fast man var utan internet, Thong(jycken) slussade 6 st puppets, 3 st överlevde. Här är bilder på nykomlingarna... Jo-Be

1. Nung 2011-Jan-24 girl.webp

2. Song 2011-Jan-24 girl..webp

3. Sii 2011-Jan-25 girl.webp

Vilka söta små rackare!

Själv så deppar man över tredje raka förlusten för djurgården och då också den tredje platt matchen i rad... bedrövligt!

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K