Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Jo-Be " sa:
:wai:
Berralund!

Välkommen till rast och vila, men inte här. Här tjatar vi på som inget har hänt... ;D :D ;D

Jo-Be"Resting"

Självklart skall aktiviteten här inte avstanna, ingen risk. Men igår ägnade jag mycket tid åt min älskade hustru, så det blev ingen tid över till CM. Hon nannar än så jag passar på innan vi skall iväg och handla. ;)

"Berralund " sa:
Självklart skall aktiviteten här inte avstanna, ingen risk. Men igår ägnade jag mycket tid åt min älskade hustru, så det blev ingen tid över till CM. Hon nannar än så jag passar på innan vi skall iväg och handla. ;)
[/quote

OkiDoki!!

"Wwax " sa:
Kul!

Det ska tittas på, är du bara arton?
Fått för mig att du var äldre men det får du ta som en komplimang. :D

Edit: kom ju att tänka på att du faktiskt inte behöver vara en av dom tävlande.. :o

Näää- Wwax..

Jag är proffs.. ;D och är deras handledaren..

Ni får se mer nästa avsnitt. Ja du ..att lära de städar först innan man kan gå till högt nivå.

Det var det ,mitt uppgift..

"Jo-Be " sa:
Wanpen

Oftast Fastighetsskötaren som finns på de flesta stora hotell, det ingår i hans uppgift att ta hand om de saker som relaterar till fastighet, man kan säga så här också, allt som är fastskruvat i huset tillhör fastighetsskötarns uppgifter.
Så ja! det blir han som får ta hand om spyan!

Jo-Be

Jag ringer ju inte fastighetsskötaren, när de
är lite skit i handfatet

;D

"Wanpen " sa:
Jag ringer ju inte fastighetsskötaren, när de
är lite skit i handfatet

;D

Jo-Be.
Att städa hotell är inte lätt jobb. Folk som bor på hotell bara skita ner.

Jag har upplevat mycket om det., när det gäller spy och allt med skit ..

Om det händer nåt som extra jobb för mig ..tex. stökiga på rum eller mycket skit i badrum..
,måste jag ringa till min Chef och säga till.. sedan vill jag eller inte städa.Det är jag som bestämma.Om jag städar det får jag mer extra betal.

"Phirawan " sa:
Jo-Be.
Att städa hotell är inte lätt jobb. Folk som bor på hotell bara skita ner.
Jag har upplevat mycket om det., när det gäller spy och allt med skit ..
Om det händer nåt som extra jobb för mig ..tex. stökiga på rum eller mycket skit i badrum..
,måste jag ringa till min Chef och säga till.. sedan vill jag eller inte städa.Det är jag som bestämma.Om jag städar det får jag mer extra betal.
Phirawan

Jag vet hur det är att städa efter ett fylleslag eller annan händelse i rum eller hytt, som jag skrev tidigare så har jag städat på en TVkänd färja och sett både det en och det andra, tror inte det är nån skillnad i hotellsvängen.
Men när det blir stopp i handfat"spya"så faller det på fastighetsskötarn att ta bort och kolla det inte är stopp i rören under handfat.

Jo-Be"clean" :wink_transparent:

"Jo-Be " sa:
Phirawan

Jag vet hur det är att städa efter ett fylleslag eller annan händelse i rum eller hytt, som jag skrev tidigare så har jag städat på en TVkänd färja och sett både det en och det andra, tror inte det är nån skillnad i hotellsvängen.
Men när det blir stopp i handfat"spya"så faller det på fastighetsskötarn att ta bort och kolla det inte är stopp i rören under handfat.

Jo-Be"clean" :wink_transparent:

Ok. menar du sån .. fatta.. ;D ;D så klart. :wai:

Duscha, sen raka mig, sen på med kläder, sen går resan mot den gröna skylten för införskaffandet av 8st kungs öl.

Sitter och jobbar, eller kanske bör säga får betalt.
Har ingenting kreativt att göra idag på jobbet, bara en massa copy/paste grejer.
Det blir 15 minuter jobb och 45 minuter surf och en hel del kaffe och snus.

Känner mig trött och sjuk

Ja, tyvärr kan jag inte skylla ifrån mej på nån annan i detta läget. ;)
Hade jag hållt mej till en sort så hade det säkert vart bättre, men den blandningen som jag fick i mej har satt sina spår idag.

"Kycklingen " sa:
Ja, tyvärr kan jag inte skylla ifrån mej på nån annan i detta läget. ;)
Hade jag hållt mej till en sort så hade det säkert vart bättre, men den blandningen som jag fick i mej har satt sina spår idag.

Man mår som man förtjänar sägs det ju, men jag tror inte på det. Det blir ett litet karmaplus för tillfrisknandet!

Har nyss haft lite folk här, så jag var tvungen att vara så social jag bara kunde.
Men dom sista hann inte mer än gå ut genom dörren förräns jag fick ta mej in på toa och spydde rejält, sen när man ser spyan och känner lukten då spyr man ju ännu mer, fy vad äckligt det var. ???

Lugn och skön kväll med grabben bara.. Hamburgare med bröd och en god kall öl (Mjölk till grabben)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K