Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har just sett programmet... Jösses så undrar dom varför ungdomsarbetslösheten är så hög...

Nu sitter man och funderar på vem Phirawan var. 8)

Jag vet vem de är, de var hon
i den svarta arbetskläderna
med håret i en tofs, och hjälpte
den blonda tjejen som inte
tyckte om spyan i handfatet

Hade hoppats jag kunde stänga bowlinghallen tidigt ikväll och gå hem och sova så jag är pigg på mitt "riktiga" jobb....men som vanligt dyker det in kvällsmänniskor så här blir det till att köra tills stängningsdags! ;D

"Gae " sa:
Hade hoppats jag kunde stänga bowlinghallen tidigt ikväll och gå hem och sova så jag är pigg på mitt "riktiga" jobb....men som vanligt dyker det in kvällsmänniskor så här blir det till att köra tills stängningsdags! ;D
Låter som mig (kvällsmänniska) vi brukar rulla in i hallen när gubbarna börjat slappna av och klappa ihop för kvällen. :)
Imorrn drar korpen igång efter juluppehållet då jäääääävl.

"Phirawan " sa:
"Hotellpratikanterna " heter programmet.. kl. 20.30 ;D
Är det *** du jobbar på?

EDIT: Tog bort det, du kanske inte vill att hela världen ska få veta. :) Kikade på deras hemsida så vet ju nu vilket hotell det är.

Ja där jobbar Phirawan, så nästa
besök i storstan vet man var
man bokar hotell, rum 6008

:wai:

Spya i handfat, är väl inte nått, när jag jobba som städare på ett känt färjeföretag, så hade vi en grupp vi kallade för"UFO"de hade till uppgift att ta hand/avlägsna allt udda som hänt i en hytt.

Ett ex. en hytt fullständig ner smetad med fekalier(toalett, väggar, sängar o.s.v), med andra ord det såg och luktade, överlägset illa...
En annan gång så fick UFO uppdraget att städa en hytt, som var nerspydd och de även lyckats urinera överallt...

I en utav mina yrkeskarriärer, så har jag jobbat på reningsverk, så jag ordalagt sett skiten komma och sett skiten gå, men det tar inte slut där, en gång när vi blev tvungna stänga ner en bassäng för ombyggnation, så skickades färskingarna, ner i bassängen för att handskotta ur skiten ur baljan...

Så en spya i ett handfat är väl inget och ojja sig över, som inredningsrepartör ombord på fartyg så hade jag hämtat vattendamsugarn, sugit bort spyan(åker ner i toastol, för att hamna i septitank)och sen spolat av handfat toalett/dusch utrymme och kollat att allt fungerar i handfat, sen ringt till reception och sagt, kom och städa rum Nr...

Jo-Be"clean 'n fresh"

"Wanpen " sa:
Ja, dår ringer man att de är
stopp i handfatet, vem kommer då ;D
Wanpen

Oftast Fastighetsskötaren som finns på de flesta stora hotell, det ingår i hans uppgift att ta hand om de saker som relaterar till fastighet, man kan säga så här också, allt som är fastskruvat i huset tillhör fastighetsskötarns uppgifter.
Så ja! det blir han som får ta hand om spyan!

Jo-Be

Jaha! Då har man haft lite roligt med RC-Helikoptern(Honey Bee 2 training RC-Helicopter), varit och kört, laddat ur batteriet, så nu står den på laddning.

Det är jäklar så kul och köra den!!
Ja! jag är fortfarande novis när det gäller att flyga den.
Upp i luften inga som helst problem, men att få den och hålla kursen som jag vill, är ett helt annat tänkande.
En får börja tänka 3 demitionellt, saken flyger upp, ner, åt höger sen till vänster, frammåt, bakåt, sen kan faanskapet rotera runt sin egna axel och landa den snyggt är ännu svårare, än lyfta från marken!
Oftas har man bara 2 möjligheter, första är kraschlandning, det andra alternativet är att batteriet tar slut vid flygning och den kommer ner av sig själv.
Ja! jag har inte lämnat barnstadiet ännu, samma gäller för kaffet också, mjölk och socker ska det va! :D ;D :D
Som rolfove sa i shoutboxen! Tillbaka till IT-världen och sätta sig här, skriva av sig en stund på ChaiMai. Så nu vet ni vad jag har gjort den senaste timmen... ;D

Jo-Be"flying"

Ja, så är man då hemma igen och jag har fått sova ordentligt. Härligt! Idag blir det besök hos frisören samt iväg för att handla thaimat, riset är slut bl a och det duger verkligen inte med det vanliga riset i affären. 8)

Jaha och vad gör man när trädgården ser ut så här

DSCF0665.webp

"Berralund " sa:
Ja, så är man då hemma igen och jag har fått sova ordentligt. Härligt! Idag blir det besök hos frisören samt iväg för att handla thaimat, riset är slut bl a och det duger verkligen inte med det vanliga riset i affären. 8)
Berralund!

Välkommen till rast och vila, men inte här. Här tjatar vi på som inget har hänt... ;D :D ;D

Jo-Be"Resting"

"rolfove " sa:
Jaha och vad gör man när trädgården ser ut så här
rolfove!

Sitt och njut inne i stugvärmen!! Det kommer en tid som du måste ränna som en liten skogsmus och fixa allt, så det ser bra ut igen.
När släkt och vänner kommer på besök, kommer de att berömma hur vacker din trädgård igentligen är 8) 8) ;D

Jo-Be"Gardening"

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar