Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Berralund " sa:
Jag kan bara hålla med, vi har en härlig stämning och så skall det förbli en lååååååång tid framöver. ;)

Ja det är ett sant nöje att gå in på CM nu för tiden. Att man dessutom kan träffa sina vänner här varje dag är ett previlegium.

Förr var min startsida Aftonbladet, nu för tiden blir det först CM,sen Aftonbladet (Aftonbladet i mån av tid.) :)

Stort tack till er killar och tjejjer som gjort detta möjligt :wai:

Tillsammans står vi starka mot de andra. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

"Gazton " sa:
Ja det är ett sant nöje att gå in på CM nu för tiden. Att man dessutom kan träffa sina vänner här varje dag är ett previlegium.

Förr var min startsida Aftonbladet, nu för tiden blir det först CM,sen Aftonbladet (Aftonbladet i mån av tid.) :)

Stort tack till er killar och tjejjer som gjort detta möjligt :wai:

Tillsammans står vi starka mot de andra. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

:clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent:

:wai:

En fråga?

Har det någosin varit en personlig medlemsträff, i thailand eller sverige, kanske skulle vara en grej att tänka på, jag vet att det kan var svårt att samla alla på en plats, om inte en god tanke att spåna över ;D :D

M.v.h. Jo-Be"a member"

"Jo-Be " sa:

En fråga?

Har det någosin varit en personlig medlemsträff, i thailand eller sverige, kanske skulle vara en grej att tänka på, jag vet att det kan var svårt att samla alla på en plats, om inte en god tanke att spåna över ;D :D

M.v.h. Jo-Be"a member"

Bra idé, tyvärr kanske svår att genomföra i större skala. Gnägget i Chaiyaphum och jag skall försöka träffas i sommar när vi är där nere, Nong Bua Lamphu ligger ju inte så långt från Chaiyaphum. Dyker du upp också blir det ju bara trevligare. Det är ju lättare för er som är fastboende där nere att träffas, en annan kommer ju bara och "gästspelar" lite då och då. :D

"Berralund " sa:
Bra idé, tyvärr kanske svår att genomföra i större skala. Gnägget i Chaiyaphum och jag skall försöka träffas i sommar när vi är där nere, Nong Bua Lamphu ligger ju inte så långt från Chaiyaphum. Dyker du upp också blir det ju bara trevligare. Det är ju lättare för er som är fastboende där nere att träffas, en annan kommer ju bara och "gästspelar" lite då och då. :D
Berralund

Har i alla fall startat en omröstning, vi får se vad ger för svar..

Jo-Be

fotbad, kung öl, Pizza hemkörning beställd, Soffa och täcke o kudde, Hanbolls VM,.. Bra där hemska Måndag 8)

Klämt i mig en kebabpizza, stark och vitlöksås + extra pepperonis... Ligger på soffan med svettningar och riktigt känner hur pizzan sakta lägger sig till rätta runt midjan.
Nu är det dags för film, True grit ligger på SSD´n.

"Wwax " sa:
Klämt i mig en kebabpizza, stark och vitlöksås + extra pepperonis... Ligger på soffan med svettningar och riktigt känner hur pizzan sakta lägger sig till rätta runt midjan.

Du pratar så gott, Wwax. Sådana delikatesser lider vi svår brist på här. Men när jag kommer hem så skall jag njuta av hemlagd thaimat, och det är något jag verkligen ser fram emot. :P

"Wwax " sa:

Var filmen bra?

Nyss uppstigen efter en heldag i Vientienne. Mycket av allt blev det igår(tempel, övriga sevärdheter, stark mat) och på kvällen många öl. Konstaterade snabbt att det finns en tuktuk maffia i Vientienne oxå >:(
Inte för att jag behövde ngn men jag hörde hur dom rippade turister å det grövsta... Men förutom det så är det ett riktigt trevlig land och en dito stad. Jag kommer att återkomma med frugan för en längre resa i Laos. Tänkte åka ner till 4 thousand island men känner att det blir tight med tid, så det är en plan för nästa resa. Snart blir det Thailand igen för lite avslutande golf nånstans. Nä nu ska jag nog gå ner att käka lite frulle.....

Jag ska åka till min arbetsplats snart..( nää inte jobba) kolla på SVT 2..jag är med på TV .

Och på platsen finns dryck och snacks. kul .. ;D

"Phirawan " sa:
Jag ska åka till min arbetsplats snart..( nää inte jobba) kolla på SVT 2..jag är med på TV .

Och på platsen finns dryck och snacks. kul .. ;D
Sitter du i publiken eller är det kanske du som är Gudrun?

Då ska jag titta, vilken färg har du på tröjan
och kan du ha en thaiflagga i handen, och
en röd mössa, då vet jag

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kul!

Det ska tittas på, är du bara arton?
Fått för mig att du var äldre men det får du ta som en komplimang. :D

Edit: kom ju att tänka på att du faktiskt inte behöver vara en av dom tävlande.. :o

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K