Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kul att ses och lösa några världsproblem över några öl. Hör av dig nästa gång du tänker besöka utsiktspunkten så kan vi ses igen och lösa dom problem som är kvar!
Sitter och glädjer mig åt att robotgräsklipparen tydligen klarade vinterförvaringen med glans.
Jag placerade den egentligen i basstationen bara för att se om den skulle ta emot laddning, och det gjorde den samt hoppade igång och körde vidare på det avbrutna programmet från i höstas.
Nu får den hjälpa maskarna med att finfördela höstlöven och sedan klippa vidare hela säsongen, jag vill inte peta i något som verkar fungera.
Vidare så glädjer jag mig över att jag tydligen betalat in på tok för mycket skatt, och kommer att få tillbaka skaplig bunt sedlar om en månad sisådär.
Borde man kanske ta en vårresa någonstans?
Är i BKK igen efter några dagar i Jomtien. Där har jag bara tillgång till dåligt internet och har först nu kunnat se alla fina bilder. Vi lever i hårda tider. Trump ställer till med krig och skatteverket kräver mig på drygt 10 lakan.
Sitter och glädjer mig åt att robotgräsklipparen tydligen klarade vinterförvaringen med glans.
Jag placerade den egentligen i basstationen bara för att se om den skulle ta emot laddning, och det gjorde den samt hoppade igång och körde vidare på det avbrutna programmet från i höstas.
Nu får den hjälpa maskarna med att finfördela höstlöven och sedan klippa vidare hela säsongen, jag vill inte peta i något som verkar fungera.
Vidare så glädjer jag mig över att jag tydligen betalat in på tok för mycket skatt, och kommer att få tillbaka skaplig bunt sedlar om en månad sisådär.
Borde man kanske ta en vårresa någonstans?
Chiang Khan besök nummer 2. Var här för ganska precis ett år sedan. Vi planerade ju att besöka Mae Hong Son men pga av bränslestrulet tog vi en kortare tripp. Gjorde faktisk inget. Gillar detta ställe dessutom fick vi ett fint rum med härlig utsikt över Mekongfloden för endast 700baht.
Nu vila en snabbis på rummet innan vi går ut på byn.
Lite o mer förbannad svenska skolsystemet och dess regelverk...Indianen(pojken) är godkänd i mattematiken i 9:an men missat kapitlet Samband & Funktioner p.ga. vi sprungit runt oppa fjälle då. Nu vill man att han presterar klart innan ONet testing.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.