Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hittade honom.

20260305_150611.webp
Kul att ses och lösa några världsproblem över några öl. Hör av dig nästa gång du tänker besöka utsiktspunkten så kan vi ses igen och lösa dom problem som är kvar! ;)

Sitter och glädjer mig åt att robotgräsklipparen tydligen klarade vinterförvaringen med glans.
Jag placerade den egentligen i basstationen bara för att se om den skulle ta emot laddning, och det gjorde den samt hoppade igång och körde vidare på det avbrutna programmet från i höstas.
Nu får den hjälpa maskarna med att finfördela höstlöven och sedan klippa vidare hela säsongen, jag vill inte peta i något som verkar fungera.
Vidare så glädjer jag mig över att jag tydligen betalat in på tok för mycket skatt, och kommer att få tillbaka skaplig bunt sedlar om en månad sisådär.
Borde man kanske ta en vårresa någonstans?

Är i BKK igen efter några dagar i Jomtien. Där har jag bara tillgång till dåligt internet och har först nu kunnat se alla fina bilder. Vi lever i hårda tider. Trump ställer till med krig och skatteverket kräver mig på drygt 10 lakan.

Sitter och glädjer mig åt att robotgräsklipparen tydligen klarade vinterförvaringen med glans.
Jag placerade den egentligen i basstationen bara för att se om den skulle ta emot laddning, och det gjorde den samt hoppade igång och körde vidare på det avbrutna programmet från i höstas.
Nu får den hjälpa maskarna med att finfördela höstlöven och sedan klippa vidare hela säsongen, jag vill inte peta i något som verkar fungera.
Vidare så glädjer jag mig över att jag tydligen betalat in på tok för mycket skatt, och kommer att få tillbaka skaplig bunt sedlar om en månad sisådär.
Borde man kanske ta en vårresa någonstans?
Tänk han själv efter service...?

Chiang Khan besök nummer 2. Var här för ganska precis ett år sedan. Vi planerade ju att besöka Mae Hong Son men pga av bränslestrulet tog vi en kortare tripp. Gjorde faktisk inget. Gillar detta ställe dessutom fick vi ett fint rum med härlig utsikt över Mekongfloden för endast 700baht.
Nu vila en snabbis på rummet innan vi går ut på byn.

IMG_6793.webp

IMG_6795.webp

IMG_6796.webp

IMG_6797.webp

IMG_6799.webp

IMG_6800.webp

IMG_6804.webp

IMG_6807.webp

IMG_6808.webp

IMG_6809.webp

Lite o mer förbannad svenska skolsystemet och dess regelverk...Indianen(pojken) är godkänd i mattematiken i 9:an men missat kapitlet Samband & Funktioner p.ga. vi sprungit runt oppa fjälle då. Nu vill man att han presterar klart innan ONet testing.

I nästa vecka ska jag boka in möte veder börande rektor i hans skola om "resurs Thai" o va f**n diskremineringen sträck sig...?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K