Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Du missade Hoi Sin såsen ;)

Ja antingen Mussla eller dam enligt damen.

De flesta maträtterna är olika i Isaan jämfört med södra thailand.

Tittar på snöstormen utaför >:(, Satt in revben på grillning :P, läser ifatt alla nya inlägg.
Ni är fantastiska på att skriva :wai:

Hej Legolas!

Tack för din åsikt!

Men jag är thailändska och har bott hela mitt live i Thailand innan jag kom till Sverige. Så jag vet VAD Hoy Tod är. Pad thai och Hoy tod är maträtter som lagar samma sätt.
Ingredienser:Mussel Ägg Rice Rismjöl Böngroddar Arrowrot mjöl Fisksås Schalottenlökar m.m.
De bilderna som jag har hämtat från data är hoy tod som lagar på olika smaka.Du kanske har ätit på original sätt .Det beror på vem som lagar och var som man äter. Det är kul att ha fantasifull när man lagar mat. Våga hitta på så maten ser inte tråkigt ut. :thumbsup:

"Phirawan " sa:
Hej Legolas!

Tack för din åsikt!

Men jag är thailändska och har bott hela mitt live i Thailand innan jag kom till Sverige. Så jag vet VAD Hoy Tod är. Pad thai och Hoy tod är maträtter som lagar samma sätt.
Ingredienser:Mussel Ägg Rice Rismjöl Böngroddar Arrowrot mjöl Fisksås Schalottenlökar m.m.
De bilderna som jag har hämtat från data är hoy tod som lagar på olika smaka.Du kanske har ätit på original sätt .Det beror på vem som lagar och var som man äter. Det är kul att ha fantasifull när man lagar mat. Våga hitta på så maten ser inte tråkigt ut. :thumbsup:

En till rätt, Phirawan, tackar vill prova din lagning

Oj oj oj, ok, tar tåget först, sen från t-centralen till ....., sen cyckeln raka vägen

Här är värsta snöstormen och har varit hela dagen.. Det får mig verkligen att längta till värmen >:(

Det ska snöa hela dagen i morrn med..

Kollar upp vilka hästar jag ska ta med.
Ska leta efter adventljustakarna och försöka få i gång dom :D

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar