Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är det detta som kallas för att urarta..... 2 killar som börjar flörta. Den ena löjlar sig, den andra vill smaka den förstes "gryta". Och på toppen av detta 2st madammer som vill öka på "spänningen".
Ja så kan det gå när "Knohultarn" tänker på Thailand och kärlek. han bryr sig inte längre om vilka "veträn" han använder för att värma stugan.....
;D ;D ;D
;D ;D ;D
;D ;D ;D
Zääta, din stackare. Jag lider med dig ända tills helgen, då verkar det vara dags för mig att åka iväg för 5 veckors båtkörande. Jul och nyår - vad är det?
Du har helt rätt, inget Thailand utan jobb. Jag är dock van vid att jobba jul/nyår, har varit till sjöss i 35 år nu. Brukar försöka få varannan jul/nyårshelg hemma, men det lyckas tyvärr inte alltid.
När man jobbar hoppas vi på bra väder så att julmiddagen inte åker runt lite överallt. Det lär bli helg på Nord- eller Östersjön.
Kollar "Trubbel i Paradiset" Från Jamaica.. Engelsmän som ställer till det som vanligt..Annars verkar Jamaica vara ett coolt ställe...Det finns med på min "Måste-se-innan-jag-dör-lista"
I övrigt tittade jag på det här som finns under forumsfliken:
Användare online 54 gäster, 5 användare
Aktiva användare under de senaste 30 minuterna:
Gazton, Rune, Wanpen, Berralund, zetterberg_88
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.