Vad för produkter från Sverige gillar Thailändarna?

• Trådstartare Trådstartare Mangosteen
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
M

Mangosteen

Gäst
Vad för produkter från Sverige gillar Thailändarna? :wai:
Någonting som är billigare i Sverige än Thailand?(Låter lite roligt men det finns säkert något) :thumbsup:
Det är så mycket nere i Thailand som jag gillar. allt från Maten, variationerna i olika delar av landet. t.o.m hemma i Sverige så kikar jag ofta in på Thai butikerna.
Men jag undrar vad Thailändarna skulle gilla från Sverige?någon med erfarenhet som vet?Jag själv har faktiskt ingen aning. Kanske plock-godis för det har vi ju i mångfald och utbud jämförbart med thailändska frukterna och maträtter. till min flickvän ska jag skicka ner lite Angry bird godis & lite svenska skönhetsprodukter :nod:

Vet en sak som en hantverkare blev helt till sej av.
När han fick en tumstock i trä av mej :) Men kunde han vika upp den då, NÄ, jag fick visa honom. :D
Men glad blev han

Choklad och godis i alla dess former och färger. Och en sak är dom helt galna i: JORDGUBBAR! Synd att det mest blir mos om man försöker ta sådana med sig på flyget.

"Berralund " sa:
Choklad och godis i alla dess former och färger. Och en sak är dom helt galna i: JORDGUBBAR! Synd att det mest blir mos om man försöker ta sådana med sig på flyget.
Har du aldrig hört talas om Tupperware :D

Ungarna här hemma älskar Kalles kaviar eller liknande, det skall finnas på mackan nästan varje morgon. Så där har dom lärt sig något bra, dom var dock väldigt skeptiska i början. :)

Det finns kortlekar med div typiska svenska bilder på, dessa är perfekta att dela ut.
Tavlor/tryck/foton på kungafamiljen fungerar också.

Godis, choklad går bort, brukar kladda och smälta i värmen.

Klädesplagg, typ rutiga skogshuggar skjortor är populära, jag har stående order på dessa, duger gått med blåkläders från Jula.
Kläder från europa, t-shirts etc etc funkar alltid.

Miniflaskor med sprit också bra..

Brio leksaker till barn.

Finns hur mycket som helst egentligen.

"FA " sa:
Cash money tror jag går hem bäst ::)

"gunnarg " sa:
Något som verkligen uppskattas är guldhalsband,guldarmband och diamantringar om man inte har råd med dessa efterlängtade saker av yngre thaidamer får man väl köpa med sig lite billig choklad inhandlad på Lidl. ;D ;D ;D
Ska man skratta nu?....ja visst ja, farbröderna la ju in några smilys, så hahahaha.

[font=verdana, arial, helvetica, sans-serif]Just inläggen ovan får även detta forum att framstå som alla andra, skitforum....synd att seriösa försök till trådar förstörs av självutnämnda inkompetenta lustighetsministrar!

[font=verdana, arial, helvetica, sans-serif]Exakt detta banar väg för också nya forum, som löper linan ut och är pajas och trams från början, men det kanske är det som är melodin?[/font]

[/font]

Du har helt rätt där Borat och därför kommer nämnda inlägg att avlägsnas. Vissa herrar har svårt att vara seriösa i sådana trådar, det är roligare att förstöra. Sorgligt men sant.

"borat " sa:
Ska man skratta nu?....ja visst ja, farbröderna la ju in några smilys, så hahahaha.

[font=verdana, arial, helvetica, sans-serif]Just inläggen ovan får även detta forum att framstå som alla andra, skitforum....synd att seriösa försök till trådar förstörs av självutnämnda inkompetenta lustighetsministrar!

[font=verdana, arial, helvetica, sans-serif]Exakt detta banar väg för också nya forum, som löper linan ut och är pajas och trams från början, men det kanske är det som är melodin?[/font]

[/font]
Å jag misstänker att du var ordnings man i skolan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp