Vad dricker du just nu?

Det bästa är väl att göra som @gunnarg påstår sig göra, bara dricka vatten. Det borde det åtminstone vara. Själv har jag lagt av med läsk och liknande elände eller åtminstone begränsat det drastiskt. Tack vare det har jag inget sockersug alls längre.

Men nu är det dags för den första kaffemuggen.

Det bästa är väl att göra som @gunnarg påstår sig göra, bara dricka vatten. Det borde det åtminstone vara. Själv har jag lagt av med läsk och liknande elände eller åtminstone begränsat det drastiskt. Tack vare det har jag inget sockersug alls längre.

Kloka ord!Vatten är görgött!

Så tråkig vill jag inte vara, kanske därför Gunnarg:s inlägg är så vattniga och innehållslösa ;)

" Kaffe utan konjak är en jävla blandning " - enligt en finsk sjöman på båten där jag jobbade. Det var nästan all svenska han kunde, själv tar jag en kopp te med honung när det är -22 grader ute.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp