Vad dricker du just nu?

Jag antar att jag är kräsen när det gäller kaffe. På jobbet får man stå ut med Gevalia, det finns tyvärr inget annat att välja på.

Det blir en Chang att skölja ner maten med idag

Sören vad gott det lät med en kall Chang. Själv har jag torrlagt mig själv en stund framöver. Inne på sjätte veckan nu. Måste gå ned i vikt och komma igång med motion. Jobba som datanörd get inte mycket av den varan :)

Sören vad gott det lät med en kall Chang. Själv har jag torrlagt mig själv en stund framöver. Inne på sjätte veckan nu. Måste gå ned i vikt och komma igång med motion. Jobba som datanörd get inte mycket av den varan :)
En kall Chang är alltid gott, när inte en Leo finns till hands, det problemet har inte jag att jag måste motionera, jag går tillräckligt mycket på jobbet;)

En kall Chang är alltid gott, när inte en Leo finns till hands, det problemet har inte jag att jag måste motionera, jag går tillräckligt mycket på jobbet;)

Vet precis vad du menar. I mitt förra yrke som bilmek behövde jag inte heller motionera extra på fritiden.

Har ju samma problem, kör med fil och musli till lunch och minst två hårda pass i veckan. Sen semester ner 14 kg :)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp