Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Oftast är det vackert där men kan vara lite smutsigt åxå tyvärr ibland,ett minus är det är lätt att få in den fina sanden i lägenheten alltid något "problem"
Oftast är det vackert där men kan vara lite smutsigt åxå tyvärr ibland,ett minus är det är lätt att få in den fina sanden i lägenheten alltid något "problem"
Man får gå en liten bit men när det är lågvatten så är HH stranden bäst i landet att promenera på, helt klart en upplevelse men det ska vara rejält lågvatten, i Maj Juni är det helt suveränt.
Man får gå en liten bit men när det är lågvatten så är HH stranden bäst i landet att promenera på, helt klart en upplevelse men det ska vara rejält lågvatten, i Maj Juni är det helt suveränt.
Hatar att promenera på en sandstrand, den är ju ojämn!
Skall jag till stranden så är det bad och snabbt djup så man blir doppad som gäller.
Prommenerar gör man på asfalt och mellan hus där man har nåt att se på
Skall jag till stranden så är det bad och snabbt djup så man blir doppad som gäller.
Sandstranden är inte så ojämn trevligt med en promenad där tex kan man möta nåt att vila ögonen på .Asfalt och trafik finns det nära stranden om man önskar det
Sandstranden är inte så ojämn trevligt med en promenad där tex kan man möta nåt att vila ögonen på .Asfalt och trafik finns det nära stranden om man önskar det
Jonas tänker nog på strand med lös sand, tycker jag också är jobbigt är som att gå i djup snö men stranden där ser ju hårt packad ut och då är det skönt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.