Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack men inte så märkligt att den vann, bra startspår en kvick rackare som vunnit 8 av 9 från spets och världens bästa chaufför som framförde ekipaget, dock bra mycket mer imponerande när Örjan styrde in 8 Kentucky River.Vi får gratulera segraren i spiktävlingen Stefan från vårt gäng. Det var för övrigt bara du som hittade en spik omgång 4 i konkurrens med Sveriges största travexperter. Vilket får vara beviset för att omgången var svår. Så grattis Stefan.
![]()
Fast mest imponerande är att du satte spikarna i alla fyra omgångarna - dags att börja lägga ett spel som spelläggare Stefan?Tack men inte så märkligt att den vann, bra startspår en kvick rackare som vunnit 8 av 9 från spets och världens bästa chaufför som framförde ekipaget, dock bra mycket mer imponerande när Örjan styrde in 8 Kentucky River.
Kanske de, det kan ju inte gå mer än åt skogen men som utskriven får jag inte spela, i så fall måste jag få veta hur mycket jag får spela för och skicka raden till någon annan som lämnar in.Fast mest imponerande är att du satte spikarna i alla fyra omgångarna - dags att börja lägga ett spel som spelläggare Stefan?
För vi andra, har då haft ett djävla dåligt spelår 2025? Som enskild spelare har vi satsat 800 kr (OK - vi har haft spänning varje lördag) och återbetalt 65 kr vilket skapar undersskottet totalt -735 kr.
En omgång kvar av perioden 4 månader (jan-april) sedan börjar sommarsäsongen för oss på V75 (maj-augusti).
Avd 6:5Hittar inte : Mr Herkules någonstans på ATGs sida för lördagens spel?
Hittar inte : Mr Herkules någonstans på ATGs sida för lördagens spel?