V85 Trav

Hade 28 kronor kvar inför sista avdelningen.

Screenshot_20230527_182352_Chrome.jpg
Lysande spel!

Tre veckor i Sverige och inte rikare via travet. Jag såg MickeNor spelar idag. Jag tror nr 1 Don Fanucci Zet vinner försöket. Han brukar leverera från spår 1. (trots olycksfall i arbetet i finalen ifjol) och håller därmed ut Önas Prince. Sedan har jag en 10 % som spetsar från start till mål. I sista avdelningen 1 Graces Kelly som är startsnabb och sprinterbetonad. Kusken är bra och får han bara fuska bort 400 m så borde hon vinna.

Arrrg! Med inkluderad besvikelse, så spännande V75

Screenshot_20230528-184111~2.png

Men näe, det vill sig inte!
Bara att krypa in i hörnet och slicka på såret till nästa lördag!!
Då j-vlar tar vi hem denna där "Sjuan" som retsamt hägrar i horisonten och häklar oss i andelsspelet.

Vad är det man säger :
Mera sprit till folket och bredare trottoarer utan bilar!

Om man gluttar på kommande V75 omgång verkar den vara lätt. Många favoriter blir hårt spelande. Flera tänkbara spikkandidater...om favoriterna får till det bara...... hyfsat. Men var kommer skrällarna?

Jag har öppnat veckans spel, om någon är intresserad av att vara spelläggare så är det bara att höra av sig!

Lite trångt om tid @Saxon, ska till tandhygienist idag och Dr Tand imorgon för hållagning kl: 08:00 så en stackars j-vel blir väl utslagen för resten av dagen.
Men gör gärna ett försök nästa vecka, till helgen efter Nationaldagen, om tillåtelse finns från andra medlemmar.

@JBK.Ltd.

Tillbaka
Topp