Uppgradering av forumprogramvaran

Det är min förhoppning, då jag kör olika forum och Blocket och andra suspekta sajter som tvunget ska hålla på med tredjepartscookies och ghostery och annat otrevligt snokande i min dator från en gammal dator med XP så det är tradigt med allt extra skit som ska göras för det tar onödig tid och slöar ner datorn.
Det personliga som mail, banker o liknande kör jag via en nyare, snabbare maskin.
Konstigt att du fick upp frågan, det fick tydligen inte Bertil. Felet är förmodligen åtgärdat nu.

Det är min förhoppning, då jag kör olika forum och Blocket och andra suspekta sajter som tvunget ska hålla på med tredjepartscookies och ghostery och annat otrevligt snokande i min dator från en gammal dator med XP så det är tradigt med allt extra skit som ska göras för det tar onödig tid och slöar ner datorn.
Det personliga som mail, banker o liknande kör jag via en nyare, snabbare maskin.
Hej @StefanXErixon ! Har du tips om att förbättra forumet eller säkerheten på TS sidan förklara det här eller i tråden "Frågor angående "nya TS" sidan. Tänker på lite brister i språk eller buggar kanske..?". I tråden "Hjälp oss översätta forumet till perfekt svenska" får du inte skriva om du inte kan XML-programmering. ( Men jag har fått till mig att det är inte programmering, utan textfiler.. :confused: )
Men där finns grabbarna som fixar och donar med TS sidan efter att det blivit en ny sida.
PS. Jag har inte informerat dig... För då är jag en demon... :cool: 55555 Inte riktig... ;) Säg inget... :wai::wai:

Hej alla.
Jag är nu framme i khao lak och som ni redan vet så har jag/forumet 3 duktiga killar som sköter det tekniska åt mig/oss. Jag litar helt och fullt på dom.
Dom läser även i denna tråden och åtgärdar det som ni önskar i den mån det är rimligt.
Ha det så bra nu för det har jag. :)

Tillbaka
Topp