Tyskland vidare

• Trådstartare Trådstartare NilsG
  • Start datum Start datum
  • Taggar Taggar
    sport

N

NilsG

Gäst
Bra match tyckte tyskland var värda att gå vidare, 9 omgångar med straffar innan det blev klart.

Tror tyskland kan bli farliga, final hägrar för tror de slår frankrike.

Vilken rysare det blev med den matchen men klart rättvist att Tyskland vann. Sen hoppas jag ju att Island ändå vinner och tror inte det är omöjligt om dom klarar att spela som dom gjort hittils. Island-Tyskland i final ja tack!

Vilken rysare det blev med den matchen men klart rättvist att Tyskland vann. Sen hoppas jag ju att Island ändå vinner och tror inte det är omöjligt om dom klarar att spela som dom gjort hittils. Island-Tyskland i final ja tack!
Island kan inte möta tyskarna i final ;)

Tänk om Island efter Englands triumfen skulle spöa Frankrike, sen Tyskland och sedan Portugal/Wales ... vilken superskräll.

All press ligger på Frankrike, Lasse Lagerbäck har naturligtvis helt rätt. Jag hoppas innerligt på ett mirakel i kväll.

Nu hoppas jag att krautarna vinner över grodätarna, det vore trevligt med en final mellan dom och Wales. För visst hoppas man att portugiserna åker ut i semifinalen.

Ja får se om man orkar kolla live, blir ju mitt i natten det spelas.

Det blir i alla fall svenskt på planen under onsdagens match mellan Wales och Portugal. Det är Jonas Eriksson som skall vara domare tillsammans med sitt övriga svenska domarteam.

Tillbaka
Topp