A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ingen fantast av att flyga
Dom är så dyra på hundbiljetter.. Så då blir dom genast usla... Ha, ha, ha....Stod i tidningarna att turbulensen kom överaskande var på inflygningen till Suvarnabhumi i klart väder och inga tecken på svår turbulens hade setts
Dom är så dyra på hundbiljetter.. Så då blir dom genast usla... Ha, ha, ha....
Jag personligen är inte så insatt i flygbranschen.. Jobbade ett tag på Lintaverken då det var Volvo flygmotor..Du kan ju skoja om detta ledarn ,,hahaha ,Ser detta som väldigt allvarligt , att åsidosätta säkerheten inom flyg är något som Ryssen gör hela tiden , dock mest med sitt inrikesflyg Nu är det ju så att jag har ett stort intresse av flyg och läser därför allt om detta ,, orsaken torde vara att de skiter i att kolla väderradarn , en så kraftig turbulens kommer knappast oväntat ...
Varför har detta bolag så in i helsike mycket incidenter jämfört med de seriösa ,, Norwegian tar inga hundar , men de är ju likförbannat betydligt seriösare med säkerheten ,,, Qatar tar heller inga hundar men är ett flygbolag jag gärna flyger med ,, bortsett från den skittråkiga mellanlandningen i Doha ,Vet inte hur mycket du kan om flyg , men jag är i alla fall ganska säker på att denna förklaring är en efterkonstruktion ....
Näää... Då var det väl SAS på den tiden..?? Jag var där 2001-2002 tror jag..??Om du jobbade på Lintaverken i Bromma så var vi kanske där samtidigt , jag jobbade med motorerna direkt efter avslutad flygmekskola 1971-1972 , Då fanns emellertid ingen väderradar att förlita sig på..
Tror att han kör ett Sukhoi, SU-26MM med spännvidd på 3,10...Den största klassen ?? Min är ju 1/4 scala , så nästa steg är 1/2 scala osv mmm .Nej känner inte Robban , kanske läst om det någonstans , inte så stor sport då det är näst intill lika kostsamt som fullscala och krävs släp till kärran när man skall ut på fältet ...Men håller man påmed denna sport så vet man hur säkert det är att flyga ...Om besättningen använder skallen och de resurser de har tillbuds .. Inrikes i Ryssland / östblocket sitter tillex piloter och dricker alkohol ,har sett det själv med egna ögon när jag flög till Burgas ,Öststatspiloter NEJ TACK![]()
Tror det bara är modellerna kvar..?? Du kommer inte känna igen dig om du åker förbi idag..Barkaby ???? Där drar de upp skärmflyg samtidigt man flyger , Med Vajer mitt i flygsektorn !!!,, en av anledningarna till att jag inte ville flyga där .. har aldrig sett så stora kärror där , det jag såg var små 1400mm-1600mm .... Kanske har ändrats de sista åren ,, var ju fem år sen jag var där och kollade
![]()