trasig port.

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum
  • Taggar Taggar
    pattaya

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

anonymous

Gäst
Någon av Pattaya gubbarna som vet nåt företag som ordnar med portar, min port (gate) till huset är eldriven skall öppna hör att elmotorn till porten går igång men kugghjulet som driver porten snurrar inte tänkte kolla med en i branchen innan jag börjar skruva själv.

Var inte rätt gubbar som kom stod och tryckte på knappen en stund, får kanske börja skruva själv trots allt men inväntar svar från ägaren vill ju inte göra något utan hans tillåtelse.

Som sagt service minded hade ju gett upp och tänkte de här får ja väl fixa själv då ringer det på dörren efter några timmar då har dom åkt runt och letat efter experten och när han öppnade boxen och jag såg alla kretskort förstod jag det hade jag inte fixat själv.

"Jonas " sa:
Som sagt service minded hade ju gett upp och tänkte de här får ja väl fixa själv då ringer det på dörren efter några timmar då har dom åkt runt och letat efter experten och när han öppnade boxen och jag såg alla kretskort förstod jag det hade jag inte fixat själv.

Gjorde han det då, om motorn går så är det troligen ett mekaniskt fel, kanske drevet som drar kedjan som som snurrar fritt på axeln.

Japp han fixade det så nu funkar den som vanligt men tog sin tid, han lämnade sitt visitkort.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp