thaimassage

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
tror banne mej att jag ska beställa tid för thaimassage... finns det något härligare..

riktigt länge sedan nu..

finns bara ett par hundra meter ifrån där jag bor o inte dyrt ska det vara heller..

tål att tänka på.

Tar du thaimassage här hemma i Sverige??

skriv gärna o berätta.. var, pris, omdöme om massagen... :D

hur tänker du då???

massage är massage.. visst skulle jag tycka att det vore angenämt att bli masserad av en snygg kille men därifrån till att vara otrogen är steget väldigt stort.... massage är ett yrke.

jag, min före detta man o min dotter har tagit massor med massager o det är helt underbart...

verkligen synd att du inte kan slappna av för det är helt fantastiskt...
du kanske får vara lite orolig i kroppen första gången o andra... o sen har du förhoppningsvis vant dig..

"legolas " sa:
Hejsan Marianne!!

Jag erkänner, jag blir faktiskt lite "orolig" i kroppen när jag tar thaimassage, och det är när en granner kvinna som skall knåda. Det är DET jag menar.

Rådet att jag skulle ta en äldre kvinna eller en man till att knåda, glöm det, det tilltalar mig inte alls, inte alls.... sorry.. men jag förstår Marianne att de flesta tycker det är underbart med massage, för det är verkligen avslappnande, men bara om man själv är avslappnad...

Håller med dig legolas :nod:

Håller med Marianne, massage är massage. Man får väl undvika att gå på happy ending ställen om man nu är orolig över att vara otrogen? :o

nu menar jag inte i hemmet av era egna kvinnor... utan på ett massagecentra..

vad fick ni betala? o var de duktiga?

100 bath + en singha i Sverige? Låter väldigt billigt! Nepp bara testat I thailand. Numera får man gratis av damen :)

Inte jag, men en kompis brukar gå i Sverige några gånger per år. Jag kommer ihåg att det fanns typ "liten" och "helkropps" utom legolasbiten :-) Har för mig att han sa att det senare tog nästan en timme och kostade 400 kronor.

haha.. Legolasbiten...den var bra :thumbsup:

Jag skojar med dig Legolas.. Men den var fan i mej klockren ;D

tror 30 min i sthlm brukar kosta 350 kronor vad jag sett i skyltfönster i alla fall!

Legolas, ska det tolkas som bra eller dåligt ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp