Test

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

เพ็ญ

Gäst
Hej till alla

Har varit medlem längre tid här men har inte gjort nånting så mycket. Vill lära mig lite, så ska jag testa lite idag.

IMG_8059.webp

IMG_2518.webp

IMG_3004.webp

IMG_3059.webp

IMG_3012.webp

IMG_3069.webp

IMG_3075.webp

Det där ser gott ut fasen nu får man ju ta sig nåt att äta blir ju hungrig när man ser all mat :D

glimten66

Hej du :)
Välkommen tillbaka till forumet.
Det gick ju bra att lägga in bilder för dig, kan du skriva vad maträtterna heter på Thai och Svenska också så vore det snällt. :wai:

Vad heter du på svenska, jag kan inte skriva ditt nick, jag har inget thaitangentbord.

"Kycklingen " sa:
Hej du :)
Välkommen tillbaka till forumet.
Det gick ju bra att lägga in bilder för dig, kan du skriva vad maträtterna heter på Thai och Svenska också så vore det snällt. :wai:

Vad heter du på svenska, jag kan inte skriva ditt nick, jag har inget thaitangentbord.

Hej och Tack Kycklingen

Jag heter Phen ( utala Pen )

Har tänkt lägga på recept här men jag kunde inte så mycket svenska. Är blyg för att skriva fel.

100.webp

104.webp

105.webp

109.webp

108.webp

512.webp

Hej igen Phen!

Du behöver inte vara rädd för att skriva fel, vi förstår ändå. Det du har skrivit hittills ser ju riktigt bra ut. För att inte tala om bilderna, herregud vad gott det ser ut! ::)

I nödfall kan du ju skriva på thai, många här har ju thailändska fruar så dom kan ju läsa i så fall.

Det är ett jättetrevligt initiativ du har tagit! :thumbsup: :thumbsup:

"Berralund " sa:
Hej igen Phen!

Du behöver inte vara rädd för att skriva fel, vi förstår ändå. Det du har skrivit hittills ser ju riktigt bra ut. För att inte tala om bilderna, herregud vad gott det ser ut! ::)

I nödfall kan du ju skriva på thai, många här har ju thailändska fruar så dom kan ju läsa i så fall.

Det är ett jättetrevligt initiativ du har tagit! :thumbsup: :thumbsup:

Tack för fina ord Berralund och tack för uppmuntran. Jag kanske ska hitta några recept och skriva ner här nåndag.

Suck, thai food. Tanten är pro på området. Hon glodde på bilderna i cirka en minut sen gick hon demonstrativt och pissade. Blähhh ChiangMai, Pathet Lao?

Lagolas för tusan, maten ser för jäklig ut. Tanten fnyste och gick och pissade. hon är proffesionell i matlagningsbranschen. omm

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp