A
Anonyma
Gäst
En ensam galning sköt ihjäl mer än 50 pers och skadade över 200 i Las Vegas idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu finns även uppgifter att han skulle konverterat till islam , dock ej verifierat , en galning var det dockVit frikyrklig religiös man som spelat bort alla sina pengar, IS krigare eller Nordkoreas nya supervapen?
Ja ,men det är ju vad USA media skriver om, ta bort det inlägget då , det strider ju uppenbarligen mot din ideologi ..Oväntat att islam skulle komma på tal![]()

Allvarligt Micke.Oväntat att islam skulle komma på tal![]()
Ironi.........Allvarligt Micke.
Han citerar en nyhets site...
" ... han hade mer än tio vapen i rummet."
Även gamla män kan ha ett stort vapenintresse.
Vit man och asiatisk fru. Hur kommer detta påverka synen på vita män med asiatiska fruar?Det här är ju nästan Thai-relaterat, då den misstänkte gärningsmannen flickvän har asiatiskt påbrå![]()
Nu skrev jag lite med glimten i ögatJa ,men det är ju vad USA media skriver om, ta bort det inlägget då , det strider ju uppenbarligen mot din ideologi ..
Förneka allt som inte passar sig ,, men som forumvärd kan du ju plocka den ,, jag kan tyvärr inte det nu ,, , Börjar bli lite för djäkligt korrekt här nu
Plocka bort den , ni kan ju även stänga av mig ,vore kanske lämpligt då jag uppenbarligen inte tillhör er speciella grupp av verklighetsförnekare
Tänk att man inte kan lära sig ett smack om detta med rätten att inneha vapen ,, De som vill utföra liknande dåd ,frågar inte om vad lagen säger ... korkade uttalanden lär inte heller påverka ..Ja, det är ju Svenska Dagbladet infall i några artiklar om man vill ha balans till annan medias syndabockar.
"Vid varje masskjutning väcks debatten om USA:s fria vapenlagar. Skjutningen i Las Vegas är den värsta i modern tid, men Trump har gått till val på att värna rätten att bära vapen. Vapenlobbyn har investerat hundratals miljoner kronor i hans kampanj.”
"Inte ens dödligaste dådet rår på rätten att bära vapen."