Teknikrelaterat.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

gunnarg

Forumveteran
Min dator har gott sonder sa jag sitter har med ett thailandskt tangentbord.Jag undrar om nagon vet hur man skall fa prickar over a och o,och var hittar man fragetecknet.

Det gar inte att skriva direkt i ett e-postmeddelande utan man maste forst skapa ett worddokument och sedan klistra in i e-posten.Ar det ratt uppfattat.

"gunnarg " sa:
Det gar inte att skriva direkt i ett e-postmeddelande utan man maste forst skapa ett worddokument och sedan klistra in i e-posten.Ar det ratt uppfattat.
Jag kan skriva direkt i ett mail Har visserligen outlook men det borde funka testar här
@ det funkar tex. Alt 64.
Testa

Nu kommer ett långt inlägg. (Som tur var så kopierade jag bara det)
Edit, Edit, Edit, Edit, Edit

Sorry. Blev lite långt och fel först.

Du har längst ner i aktivitetsfältet (heter det så) en liten fyrkant där det står "En" för engelska "Th" för Thai o.s.v.

Klicka på den och välj att du ska änra "keyboard layout" eller något i den stilen.

Mer utförligt kan jag inte skriva om det inte är så att du har Windows7 eller Mac OsX

Det stämmer till punkt och pricka, men jag tror att han har pajat sitt tangentbord och sitter med ett icke svenskt

Ok, i det fallet så ligger "Å" till höger om "P". "Ö" och "Ä" Ligger till höger om "L".
Frågetecken blir då "SHIFT"+tangenten till höger om "0"

"andrejsdenruskige " sa:
Ok, i det fallet så ligger "Å" till höger om "P". "Ö" och "Ä" Ligger till höger om "L".
Frågetecken blir då "SHIFT"+tangenten till höger om "0"
Just och han kan ladda hem en blid från nätet. Men det är lite bökigt om man inte ar så van att skriva..
Men det ordnar sej sökert

Hejsan.

Jag ska till Göteborg i helgen, så jag har några få frågor :

1. Vet dom om att det är högertrafik?

2. Måste jag ändra operativsystemet i datorn till Windows -95 när jag passerar stadsgränsen ?

3. Finns det bankomater? Eller måste man ta med sig kontanter? Eller är det fortfarande byteshandel med pälsar och smycken som gäller?

4. sommar tid/Vinter tid Funkar det där?

5. Är det sant att dom fortfarande tror att Per Albin Hansson fortfarande bestämmer?

Jag vet att det var många svåra frågor... Men kanske någon utanför stadsgränsen kan svara? ;) ;) ;) ;) Ha nu alla en trevlig helg!

Jag skulle nog kolla passet först och se till att du har en bra parlör med dej, vad det gäller betalning så är det nog säkrast med byteshandel allt mellan 75 och 100 brukar vara bra.
Vad det gäller politik är det lite svårare men ta för vana att inte umgås med folk som inte kan svara på var Avenyn ligger.
Tidsmässigt gå efter solen.
För övrigt så ska du ha en trevlig helg för du tar väl med dej nån hemifrån ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp