Tapatalk 2

• Trådstartare Trådstartare lubo68
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
L

lubo68

Gäst
Jag har sett att del på forumet använder tapatalk 2 Vad är det för något??

En app för att skriva på forumet via smartphone. Går du in på ett forum, ja nästan vilket som helst på nätet kommer en ruta fråga dig om du inte vill gå till mobilversionen vilket många gånger är att tapatalk öppnas du har det installerat. Blir lättare läsa och skriva via telefonen eller surfplattan helt enkelt än att använda webbläsaren. Tapatalk 2 är bara en nyare version av samma app.

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quoord.tapatalkpro.activity&hl=sv

Apple: https://itunes.apple.com/us/app/tapatalk-forum-app/id307880732?mt=8

"ledarn " sa:
Nu jäklars ska även jag "tappaprata".

Chefen kom med en ny lur och sa att nu gäller AjFån i firman.

Och jag som vägrat Äppel produkter.

Måste väl säga att det verkar bra skit.
Snack om att bita i det sura äpplet ... :D :D :D :D :D :D :D

"ledarn " sa:

Så var det med "Våga vägra ajfån". En av dom sista bastionerna har fallit! :D

"ledarn " sa:
Lite stökigt är det ju.
Äpplet eller tapatalk? Har tänkt länge jag ska ladda ner tapatalk, men måste ha dosan till betalkortet för att kunna betala och kommer jag hem är det alltid anat på G ...

"Janne " sa:
Äpplet eller tapatalk? Har tänkt länge jag ska ladda ner tapatalk, men måste ha dosan till betalkortet för att kunna betala och kommer jag hem är det alltid anat på G ...
Tapatalk finns på thepiratebay, för den som använder sådant

Nej facebook är inget för mig den kommer aldrig bli någon succe :-\

För min del tycker jag inte det är en stor sak med signaturer, om folk har svårt att läsa inläggen pga signaturer är det olyckligt. Kanske skulle istället finnas en inställning som tar bort signaturer för de som inte vill se dem, på samma sätt som med nationalsången (inget illa ment bara som exempel), dvs loggar man inte så kan man själv påverka vad man vill se och inte.

Jag tycker det nu är viktigare att forumet blir intressant och utvecklas till att vi diskuterar främst Thailand.

Vad gäller med signaturr nu, är det fritt fram? Jag hittar inte tråden från igår att Tapalink signaturer inte är tillåtna längre ... är det ändrat eller jag som blivit senil?

"ledarn " sa:

Hahaha, har du fått ett maskätet äpple nu när Android äntligen sprungit ikapp och förbi med sina nya lurar, han e snabb den där chefen ;D

Google skulle ju prisdumpa sin nästa lur, heter väl troligen Nexus 5 och är väl troligt med Android 5 (fast den är väl inte påbörjad ännu) ...

Hade det funnits en funktion på forumet där man kan välja att visa andras signaturer eller dölja andras signaturer så hade det varit upp till var och en att få en "plottrig sida" eller inte.

Tapatalk signaturen kan kanske vara svår att bli av med på det sättet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp