Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig ätit tacos.Nja nog kan man äta tacos ibland, det går ju att använda ordentligt med chilli även där. Då blir det som godast.
Då har du faktiskt missat något. Det är smaskens!Har aldrig ätit tacos.
Är inte så mycket för burgare eller pizzor heller kan äta engång per år.Då har du faktiskt missat något. Det är smaskens!
Vi lagar till tacos hemma ibland och det räknar jag inte som snabbmat. Oxfärs och färska grönsaker. Yummi!Är inte så mycket för burgare eller pizzor heller kan äta engång per år.
Här blir det nog varannan vecka. Känns som ganska nyttig mat.Vi lagar till tacos hemma ibland och det räknar jag inte som snabbmat. Oxfärs och färska grönsaker. Yummi!
Gode Gud vad ont har jag gjort.Nästa gång jag ska äta Tacos blir i maj när nästa melodifestival är
Nä är ju därför du gillar får i kål, inga preferenser..Har aldrig ätit tacos.
Spaghetti tycker jag om är nästan som tacos eller?Nä är ju därför du gillar får i kål, inga preferenser..
Som päron å äpplen typSpaghetti tycker jag om är nästan som tacos eller?
555555, tycker du skall prova tacos det är faktiskt riktigt gott.Spaghetti tycker jag om är nästan som tacos eller?
Nä för Taco har en god smak inte bara stark, jag gillar starka maträtter men inte Thaimat.Käka guacamole till så blir det ännu godare. Och rejält stark salsa, då börjar vi närma oss thaimaten.
Där tycker jag precis tvärtom, föredrar thaimat alla dagar framför indiskt. Men mexikanskt är minst lika gott som thai.Nä för Taco har en god smak inte bara stark, jag gillar starka maträtter men inte Thaimat.
Är inte ens lite likt thaimat, helt annan smak.
Igår åt jag Indiskt lite starkt och 100 gngr godare än Thai.
Stora nackdelen med Thailand den tråkiga maten.