Svenskt Snus

Svenne666

Nykomling
Igår var jag på Wine Lovers strax efter Macro på väg till Rawai (Phuket) och köpte Svenskt Snus med Thailändskt skattemärke för 260 THB dosan!!
Har aldrig sett det tidigare.
Tog en bild när dom packa upp(-:
4C698FE5-130F-4281-8983-4CABF77EE890.jpeg

Om man vill beställa helt ok snus, finns det i korat. Både lös och portionssnus.
Googla på adressen på dosan;)

Jag beställde 5 dosor, kom till dörren dagen efter med posten.

20181128_133529.jpg

Om man vill beställa helt ok snus, finns det i korat. Både lös och portionssnus.
Googla på adressen på dosan;)

Jag beställde 5 dosor, kom till dörren dagen efter med posten.

20181128_133529.jpg

Är det samma märke som tidigare hade avlånga dosor? På den tiden smakade det inte riktigt snus men nöden har ingen lag osv.

Vet inte hur dosorna sett ut tidigare, men snuset va det inget fel på.
Något grövre tobak, men kramvänligt å fyller sitt syfte;)

Minns inte namnet men har för mig att det hette "Svenskt snus" för typ 15 år sedan. Stark smak av kemikalier och inte riktigt vad vi förknippar med snussmak men har hört att det har blivit bättre.

Hur som helst får dessa testas. Lössnus och Thailand får ändå prickas av på "todo" listan :)

Minns inte namnet men har för mig att det hette "Svenskt snus" för typ 15 år sedan. Stark smak av kemikalier och inte riktigt vad vi förknippar med snussmak men har hört att det har blivit bättre.

Hur som helst får dessa testas. Lössnus och Thailand får ändå prickas av på "todo" listan :)
Du kommer inte bli besviken, smakade inte kemikalier. Tom susade lite i kupan efter första prillan;)
Har man ju inte känt sedan man va 14:):)

Är det samma märke som tidigare hade avlånga dosor? På den tiden smakade det inte riktigt snus men nöden har ingen lag osv.
Jag testade några dosor förra året och precis som du säger smakade det allt annat än snus!! Smakade parfym. Jag bor på Phuket och köper lagligt Snus från Swedish Match på Wine Lovers med skattemärke!! Kanon, dom har dessutom väldigt god mat till bra priser!

Jag testade några dosor förra året och precis som du säger smakade det allt annat än snus!! Smakade parfym. Jag bor på Phuket och köper lagligt Snus från Swedish Match på Wine Lovers med skattemärke!! Kanon, dom har dessutom väldigt god mat till bra priser!
Bor man på Phuket vet man vad som gör livet till en dans på rosor.:thumbsup:

Liknande trådar

N
Svar
24
Visningar
6 K
glimten66
G
V
Svar
17