Svenska nyheter

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nä fy fan för Ryan air. Då cyklar jag hellre :)
Hoppas att det inte kommer in några lågpris bolag på interkontinentala rutter. Risken finns att vissa flygbolag då slutar att trafikera dessa linjer pga. för dålig lönsamhet. Eller så börjar dom också ta betalt för vatten ???

"Rolf " sa:
Nä [¤#@@¤%] för Ryan air. Då cyklar jag hellre :)
Hoppas att det inte kommer in några lågpris bolag på interkontinentala rutter. Risken finns att vissa flygbolag då slutar att trafikera dessa linjer pga. för dålig lönsamhet. Eller så börjar dom också ta betalt för vatten ???
Du tänker då inte på det fattiga-folket .

Norwegian skall ju snart börja flyga från Skandinavien till Bangkok och Ryanair skall tydligen satsa på USA så småningom. Jag ser inget fel i det, Rolf. Tänk på hur dyrt det kan vara för en barnfamilj att resa till Thailand. Men vill man resa dyrt med ett "vanligt" flygbolag så står det var och en fritt, jag blir i alla fall glad när lågprisbolagen startar. Då kan vi kanske åka oftare till Thailand. ::)

"Berralund " sa:
Norwegian skall ju snart börja flyga från Skandinavien till Bangkok och Ryanair skall tydligen satsa på USA så småningom. Jag ser inget fel i det, Rolf. Tänk på hur dyrt det kan vara för en barnfamilj att resa till Thailand. Men vill man resa dyrt med ett "vanligt" flygbolag så står det var och en fritt, jag blir i alla fall glad när lågprisbolagen startar. Då kan vi kanske åka oftare till Thailand. ::)
men du om du räknar in allt som inte står på prislappen hos lågflyget så blir det inte så jäkla billigt. Typ skatter mat dryck och sen får man ta med mindre vikt.
Klart man kan ju hoppas att en större konkurrens gynnar oss alla. :)

"Rolf " sa:
men du om du räknar in allt som inte står på prislappen hos lågflyget så blir det inte så jäkla billigt. Typ skatter mat dryck och sen får man ta med mindre vikt.
Klart man kan ju hoppas att en större konkurrens gynnar oss alla. :)

Absolut Rolf, vissa har ju mer avgifter än andra. Speciellt Ryanair. Hur deras baggageregler kommer att se ut på långdistansflyg vet jag inte, man kan ju hoppas att något ingår i varje fall. Framtiden får utvisa.

"Berralund " sa:
Absolut Rolf, vissa har ju mer avgifter än andra. Speciellt Ryanair. Hur deras baggageregler kommer att se ut på långdistansflyg vet jag inte, man kan ju hoppas att något ingår i varje fall. Framtiden får utvisa.
Just, jobba lugnt så att även du får uppleva detta :D

I och för sig inte nyheter från Sverige, men eftersom vi påverkas av den amerikanska ekonomin, tyckte jag att det var en nyhet som visar att det finns hopp för mänskligheten :D :D

Occupy Wall Street | NYC Protest for American Revolution
2011-10-06 · News and resources for protesters attending the mass demonstration on Wall Street against financial greed and corruption

www.occupywallst.org

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
1 K
anonymous
A

Tillbaka