SV: Ett mycket bra forum, tycker jag i alla fall!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

Rolf

Gäst
Vill ni svära och tracka folk så gå in på FB och lev rövare.

"legolas " sa:
Har nu sett i stort sett hela tiden som man varit medlem här, en viss turbulens i forumet. Det har varit folk som gnäller och gnölar över att folk är taskiga emot dom, där HAR funnits folk som varit taskiga emot andra.

Vidare så har vi dessa asgamar som man gott kan kalla dom, och dom lär snart skriva i denna tråden också, så ni kommer att se vilka de är, alltså de som till vardags inte bidrager med ett skit, men gärna vill samlas runt "liken" (inläggen) och sedan dra igång en cirkus där mobbingen är i sitt högsäte.

Dessa asgamar brukar klara sig bra undan ty de är duktiga på att skriva hyggligt PK, men ändå med sitt skrivande skicka pilar in i folks hjärta... Det är när deras offer försöker försvara sig, som oftast OFFREN brukar bli antingen varnade eller bannlysta....

Men förutom detta, så är detta tycker jag i alla fall, ett kanonbra forum, där det, om man jämför med andra forum, vill inte nämna några, är mycket bra medlemmar som ser till att det rör på sig som obducenten sa vid undersökningen.

OK vi har samma problem här som vid vilken sandlåda som helst vid vilken lekplats som helst. Det är barn som kommer nya dit, och gärna vill leka med de andra barnen. Det brukar ta några microsekunder så är alla sams i den sandlådan.

Men när det gäller vuxna, så ställs kraven blixtsnabbt upp, och villkoren gäller icke de nya att anpassa sig, utan det gäller de gamla barnen skall lära sig de nya barnens egenheter, och uppföra si, och infoga sig så, allt enligt regler och sedvänjor ifrån några oskrivna blad i svensk konventions-historia.

jag tror att alla forum har liknande problem, och jag tror faktiskt att alla forum har samma "avhopp" ifrån sina medlemmar som finner ut att forumslivet kanske inte är för alla, även om det borde vara det...

Men jag tycker avslutningsvis i alla fall, att lite får man tåla ute i verkliga livet. Att trippa på tå och nästan vara löjligt ödmjuka emot folk är väl OK, men lite skämt och gamman får dom tåla, speciellt då som de sista 2 som pratats om, fullständigt dräller av egna inlägg som är ganska stygga, lea och okonstruktiva. Det gnälls över spritvanor i det oändliga, men kollar man hans inlägg, så finner man MINST 10-12 av hans inlägg som han skrivit själv där han dricker alkohol..... Så igen, lite får man faktiskt tåla......

Jag hoppas att alla är glada att vara med i forumet i alla fall, och skatta oss lyckliga att vi alla är olika, vi har väl plats för alla typer tycker jag i alla fall. H omo´s och alkolister, spelar ingen roll tycker jag. Men kom inte dragande med specialbehandling på detta forum, bara för att man bärs omkring i guldsits ute i verkliga livet hemma i Sverige, den grejen ställer jag inte upp på i alla fall.

legolas
Håller med dig till 100%, karma levereras. Dock måste man visa lite hänsyn till dem som har problem att dels uttrycka sig och dels skriva.

Jag tycker nog också att detta är ett mycket bra forum!.... Högt till tak i disskutionerna och de olika åsikterna är väl vad vi kallar demokrati...naturligtvis skall detta ske utan kränkande påhopp..och...med en gnutta humor :afro:.

Instämmer med föregående talare(dunkar hårt i ryggen) att visst är detta ett bra forum...men smaken är ju som baken-delad! :nod:

Areeya

Jag tycker att det är bra att vi får tråka varandra, du är en bra gubbe glimten ;)Verkar lite het idag bara, det är ingen risk att det blir tråkigt när du är på detta humör :thumbsup:

Ni båda är som två thaigubbar som förolämpat varandra och sen vägrar skaka hand, finns ett namn barnungar.

Som Ledaren skrev detta forum tror jag kommer gå samma öde som SS tyvär

"Jonas " sa:
Forumet känns lite som mitt förhållande nu men hoppas det löser sig.

Då hoppas jag forumet går ett bättre öde än vad som ser ut nu ;)

Jonas jag hoppas det löser sig för dig där nere o kanske vi kan ta en bira när jag e nere :)

Jag hoppas verkligen att Jonas förhållande reder ut sig.

Tillsammans kan vi göra ChaiMai bättre och bättre. Ömsesidig hänsyn och respekt kommer man långt med, visar man det och följer några enkla regler så kan vi göra detta till det oslagbart bästa forumet alla kategorier!! :wai:

"Berralund " sa:
Jag hoppas verkligen att Jonas förhållande reder ut sig.

Tillsammans kan vi göra ChaiMai bättre och bättre. Ömsesidig hänsyn och respekt kommer man långt med, visar man det och följer några enkla regler så kan vi göra detta till det oslagbart bästa forumet alla kategorier!! :wai:

Reglerna ändras ju hela tiden

Sent from me tapatalk
skickat från gud :-D genom tapatalk

"ledarn " sa:
PISS !!

Jag har inte gjort ett enda inlägg med luren sen Ling gjorde om reglerna med Tapatalk...

Men ändå imorse hade jag fått en varning om Tapatalk signatur....

Varning för gamla inlägg som är gjorda innan regeländring !!

TA OCH KAMMA ER !!!

Om ni vill ha medlemmar här alltså...??

Eller ni kan ju sitta här och ha ett eget "moderött" forum.....

Sånt här gör mig argare än Micke Glimt :angry_transparent: :angry_transparent:

Välkommen i klubben :)

Sent from me

Senast redigerad av en moderator:
"ledarn " sa:
PISS !!

Jag har inte gjort ett enda inlägg med luren sen Ling gjorde om reglerna med Tapatalk...

TA OCH KAMMA ER !!!

Välkommen i klubben :)

Sent from me

"ledarn " sa:
PISS !!

TA OCH KAMMA ER !!!

Det skall jag kolla upp, självklart skall man inte ha en varning för sådant som har hänt före en regeländring. Det går att ta bort varningar också...

"ledarn " sa:
Berra !!!!

Jag skiter i varningen.... Ni kan ge mig tusen varningar..

Det är sättet ni beter er på som gör mig galen !!

Jag vet inte hur detta har gått till, men tittar du under din profil så finns det inga varningsprocent. Så någon varning har du inte fått men det skall ju inte gå ut några PM till folk som inte har gjort något fel. Om det är så så ber jag om ursäkt på ChaiMais vägnar.

"Berralund " sa:
Jag vet inte hur detta har gått till, men tittar du under din profil så finns det inga varningsprocent. Så någon varning har du inte fått men det skall ju inte gå ut några PM till folk som inte har gjort något fel. Om det är så så ber jag om ursäkt på ChaiMais vägnar.

Jag har fått två varningar om detta men kan i te se att jag e bevakad

Men kära nån tekniska problem och ni tar det personligt som någon stulit eran glass...

Ling har bett om ursäkt och förklarat att något blev fel, det samma med Berra.

Nej om ni inte kan ta att det strular tekniskt ibland och de ber om ursäkt och förklarar utan att förpesta halva forumet så kanske detr bättre ni håller till på någon av de andra forumen som ni jämför och hotar med hela tiden.

Big deal!!!

"ledarn " sa:
Och vilket forum har jag "hotat" med att gå till ??
Det var dessutom inget tekniskt strul utan en person som skickade varningen..

Jag har dessutom svarat till Ling vad jag tycker.. På PM !!
Surkart :D :D Hade du vart vaken i morse så kunde du fått skrapat frost som tröst :D :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
19 K
A
A
Svar
11