Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag dricker med glädje både öl och sprit. Så i den här omröstningen så blir mitt förstaval en lagom GT. Sedan så är det så himla gott med Rom så de blir mitt andraval.
Vodka går bort då den spriten egentligen inte smakar något alls. Rom och Gin har en egensmak som som de säger i matlagningsprogrammen -gifter sig så fint med tonic och cola.
Single Malt är en klar favorit, jag hoppade dock över den här eftersom det gäller groggar. Men jag skulle naturligtvis ha nämnt den. Dock är jag väldigt sparsam med whisky i LOS, det smakar inte riktigt lika gott i värmen.
Same same Berralund.
Jag rör aldrig starksprit i Thailand, Blev bjuden på whiskey under senaste songkran och låtsades dricka och tycka om det. Artigheten kräver att man tar emot vad som bjuds.
Har bara drickkit viski än gång *hick* i Thailand och blev så på arslet och i gasen att min långhåriga var nära att lämna mig. Man riskerar absolut ingenting när man har en sån pärla till kvinna....
Same same Berralund.
Jag rör aldrig starksprit i Thailand, Blev bjuden på whiskey under senaste songkran och låtsades dricka och tycka om det. Artigheten kräver att man tar emot vad som bjuds.
Har bara drickkit viski än gång *hick* i Thailand och blev så på arslet och i gasen att min långhåriga var nära att lämna mig. Man riskerar absolut ingenting när man har en sån pärla till kvinna....
Jag håller mig också väl med min "teerak". När jag har intagit en del brända och destillerade drycker så får jag bara höra kommentaren "Menh Lao". Hon gillar inte det alls, själv dricker hon ingenting.
Berra, same same igen. Min ängel dricker inte heller en enda droppe, röker inte heller men dessbättre har hon en annan last som jag tycker mycket om. Emancipationsdebatten, upphör temporärt om natten, som det stod i Hylands ABC. Vi är några stutar som kommer ihåg honom....
Berra, same same igen. Min ängel dricker inte heller en enda droppe, röker inte heller men dessbättre har hon en annan last som jag tycker mycket om. Emancipationsdebatten, upphör temporärt om natten, som det stod i Hylands ABC. Vi är några stutar som kommer ihåg honom....
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.