Skatteavdrag på varor.

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

Är man ute efter rabatter i Thailand så skall man samla på sig dessa gratiskort som erbjuds the 1 card har gett mig stora rabatter.
Också kreditkort från Thailändsk bank många erbjudanden att få med det.
Igår köpte jag en säng det var 20% rabatt med the 1 card och sen 11% rabatt med kasikornkortet.
Barnvagnen 30% med the 1 card och 11% med kasikornkortet.
Dom går att ta ihop

Som mest har jag fått 30% rabatt med kasikornkortet när vi gick på Joe Labero.

Olika erbjudanden på olika ställen med olika bankers kort.

Sen som kanske inte många vet så är det ibland rabatter på kvittona vid nästa köp på Tesco eller Big-c.

Skall man handla inom en viss datum, kan vara avdrag på 50, 100, 150, 250, 500 baht.
Står ju på Thai så inte så lätt att veta att det som står på kvittot är rabatt inför framtida köp.

Sen rabatt korten på tesco, big-c är också bra, the 1 card ger rabatt och poäng på tops, familymart och många butiker inne på Central köpcenter.

Alla dessa är gratiskort.

Låter som en smålänning som klipper ur alla rabattkuponger. ;)
Det är så bra reor att få här nere om man använder sina kort, 500 baht avdrag när man handlar mat tex är inte dåligt.
rabattkuponger gäller ju bara vissa varor, här är ju så bra så du behöver bara dra tex. ditt Topskort så dras rabatten behöver inte springa runt med några rabattkuponger.

Har nog sparat in många 10.000 bahtingar på det, bara barnvagnen var nästan 15.000 baht, Joe labero 3000 baht, barnsängen 1000 baht, blir mycket på ett år när man använder sig av rabatterna.

Senast redigerad av en moderator:
Är ju liknande i Sverige. Alla matbutiker har sina medlemskort som man kan koppla till sitt bankkort så man får rabatten.

Sen finns det ju appar att koppla till betalkorten som också ger rabatter och stämplar.

Blivit så mycket att jag inte orkar bry mig.

Är ju liknande i Sverige. Alla matbutiker har sina medlemskort som man kan koppla till sitt bankkort så man får rabatten.

Sen finns det ju appar att koppla till betalkorten som också ger rabatter och stämplar.

Blivit så mycket att jag inte orkar bry mig.
Japp men när det handlar om sådana summor så orkar jag bry mig, växlat i kronor så var det 5000 kronor i rabatt bara på dom 3 sakerna.

Kan ja få rabatt så tar jag den och här nere så är det ju erbjudande på var och varannan sak, från nöjen-vardagsbehov.

Senast redigerad av en moderator:
Det är så bra reor att få här nere om man använder sina kort, 500 baht avdrag när man handlar mat tex är inte dåligt.
rabattkuponger gäller ju bara vissa varor, här är ju så bra så du behöver bara dra tex. ditt Topskort så dras rabatten behöver inte springa runt med några rabattkuponger.

Har nog sparat in många 10.000 bahtingar på det, bara barnvagnen var nästan 15.000 baht, Joe labero 3000 baht, barnsängen 1000 baht, blir mycket på ett år när man använder sig av rabatterna.

Tillbaka
Topp