Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där är väl gammal info som visade sig vara fel och gäller inte.Her er det med gratis sjukvård for faranger som er gift med Thai og har Thai ID kort B + 12 sifror .
![]()
Ett Universitet sjukehus har flere flinke leger en Bangkok Hospital Pattaya .
Finns ingen gratis sjukvård för Faranger oavsett gift eller ogift eller Thai IDDet där är väl gammal info som visade sig vara fel och gäller inte.
Alla skulle iväg och fixa thai-id och registrera sig på sjukhus för fri vård men var väl en miss i informationen från myndigheterna och gällde immigrantarbetare från grannländerna.
Finns trådar om det på forumet med länkar.
Men det er billig på komunale Hospital i Thailand , Jeg betaler 30 baht til konsultasjon til vanlig lege og 50 baht til en spesialist lege . Medisin produksert i Thailand er gratis , Inport medisin betaler vi for . Rett meg om jeg har feil ang. medisin .Det där är väl gammal info som visade sig vara fel och gäller inte.
Alla skulle iväg och fixa thai-id och registrera sig på sjukhus för fri vård men var väl en miss i informationen från myndigheterna och gällde immigrantarbetare från grannländerna.
Finns trådar om det på forumet med länkar.
Jeg betaler for en halv IKA kasse med medesin ca 3000 Baht hver 3 måned . Noen medisin er nesten 40 % billigare i thailand en Sverige . Og Norge er dobbel så dyr på medisinen son Sverige . Jeg går på nettet og leser om bivirkninger på medisinen jeg spiser , og då kommer prisen opp .Men det er billig på komunale Hospital i Thailand , Jeg betaler 30 baht til konsultasjon til vanlig lege og 50 baht til en spesialist lege . Medisin produksert i Thailand er gratis , Inport medisin betaler vi for . Rett meg om jeg har feil ang. medisin .
Men det er billig på komunale Hospital i Thailand , Jeg betaler 30 baht til konsultasjon til vanlig lege og 50 baht til en spesialist lege . Medisin produksert i Thailand er gratis , Inport medisin betaler vi for . Rett meg om jeg har feil ang. medisin .
Jeg betaler for en halv IKA kasse med medesin ca 3000 Baht hver 3 måned . Noen medisin er nesten 40 % billigare i thailand en Sverige . Og Norge er dobbel så dyr på medisinen son Sverige . Jeg går på nettet og leser om bivirkninger på medisinen jeg spiser , og då kommer prisen opp .
Konstigt att behöva äta en kasse mediciner när man äter så mycket nyttig sjomat som vi blir upplysta om ständigt.Vi märker av biverkningarna på forumet.
Du tycker det är roligt att gnälla på en felstavning bara mobbing. det tyckerDu har fel. Det heter ”produsert”
Du borde äta mycket antideprisiva medisiner så du inte behöver mobba så mångaVi märker av biverkningarna på forumet.
Du tycker det är roligt att gnälla på en felstavning bara mobbing. det tycker
du är roligt
Det vill jag påstå är felaktigt Du betalar inte mycket, men betydligt mer än 30 bath för en läkare på ett statligt sjukhus, Denna 30 baths reform gäller Thai, du är inte Thai och ditt ID kort som du är så stolt över ser ut som mitt, dvs, rosa till färgen, Lägg ner dina Norgehistorier nu.Men det er billig på komunale Hospital i Thailand , Jeg betaler 30 baht til konsultasjon til vanlig lege og 50 baht til en spesialist lege . Medisin produksert i Thailand er gratis , Inport medisin betaler vi for . Rett meg om jeg har feil ang. medisin .
Jag har betalat 50 eller om det var 100 Baht på både statligt sjukhus och privat mottagning.Det vill jag påstå är felaktigt Du betalar inte mycket, men betydligt mer än 30 bath för en läkare på ett statligt sjukhus, Denna 30 baths reform gäller Thai, du är inte Thai och ditt ID kort som du är så stolt över ser ut som mitt, dvs, rosa till färgen, Lägg ner dina Norgehistorier nu.
100 bath låter mer troligt, att som Einar inbilla sig gå under 30 baths reformen är helt felaktigt , Han prisar dessutom det rosa ID kortetJag har betalat 50 eller om det var 100 Baht på både statligt sjukhus och privat mottagning.
Jag har aldrig besökt en läkare har i Thai förutom en clinic för knät, samt för rabiesvaccination då jag stack mig på en hundvalps vassa tänder, då betalade jag 500 bath för knät respektive 1500 bath för 4 sprutor Vaccin tagna under 3 veckors tid . Men för tandvård betalar jag runt 100 bath per gång de lagar eller drar ut. Och jag är skriven på detta sjukhus , Kommunala sjukhuset i vår kommun. Ingen 30 baths reform för faranger i Thailand, Frugan betalar 30 bath för varje rabiesspruta , Men inte jag trots mitt Rosa Thai/Farang IDBåde IL och Holmen har skrurit om fri sjukhusvård i Thailand.Finns ingen gratis sjukvård för Faranger oavsett gift eller ogift eller Thai ID
Och bägge lever i fantasins världBåde IL och Holmen har skrurit om fri sjukhusvård i Thailand.
Ja du, har väl fått ett femtiotal omläggningar plus medicin på byns sjukstuga.Både IL och Holmen har skrurit om fri sjukhusvård i Thailand.