Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag hittade ett recept på blåbärspaj som skulle vara lite knäckig, men då skulle man ha i sirap. Jag har ingen sirap hemma men kan självklart köpa det i morgon men tänkte då om honung ger samma effekt som sirap. Honung har jag hemma.
Jag hittade ett recept på blåbärspaj som skulle vara lite knäckig, men då skulle man ha i sirap. Jag har ingen sirap hemma men kan självklart köpa det i morgon men tänkte då om honung ger samma effekt som sirap. Honung har jag hemma.
Har för mig att jag gjort det här i byn så jag googlade och det finns mer att läsa.
Det går bra att byta ut sirap mot honung när du ska baka exempelvis bröd, kola och småkakor.. Smaken kan naturligtvis bli annorlunda än med sirap.
Har för mig att jag gjort det här i byn så jag googlade och det finns mer att läsa.
Det går bra att byta ut sirap mot honung när du ska baka exempelvis bröd, kola och småkakor.. Smaken kan naturligtvis bli annorlunda än med sirap.
Jag testade idag och det blev gott, faktiskt så bonusdottern sa att det var en utav dom bättre blåbärs Paj hon hade ätit och hon är ändå 25 år.
Min mor på 80 gav den godkänd också.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.